[XP] Mop.sys fout?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik had vanmmidag mijn partitie vergroot, so far so good. Echt alles ging gewoon netjes e.d. Nog wat spelen geinstalleerd (postal 2 en 3d rijsimulator). Alles ging goed. Had vanmiddag ff postal 2 gepseelt. Na het eten kwam ik terug, denk goh ff weer spelen. Ik spel opgestart, krijg vaag scherm met bewerking afgesloten e.d.

Ik druk ctl+alt+delete om tskmanager op te roepen. Krijg ik ook die error voor taskmanager. Toen liep werkelijk alles vast, nix deed het meer, gewoon complete frees. Ik reset geramt. Krijg bij windows opstart menu, dat ie verkeerd is afgesloten blablalba..ikke veilige modus kiezen, start niet door boot uit zichzelf gewoon opnieuw :? Kijk ik bij de logs (zo`n log wat je aan kan zetten) mop.sys ofsow daarop blijft ie hangen? Ik snap er werkelijk de ballen niet meer van. Ondertussen ben ik nu windows aan het installeren met alle meuk, maar wil tog ff weten waar deze fout naar vandaan komt.

• Goede virusscanner, geen virussen
• Temps ok, geen freezes gehad
• Windows moest tog een keer opnieuw geinstalleed worden, maar of het daar mee te maken heb geen id.

BVD Meneer aard :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

mop.sys of mup.sys? Mup.sys is onderdeel van je netwerk systeem en het lijkt me dus niet dat het specifiek iets met het samen voegen van je partities te maken heeft :)

Wat wel kan is dat je harddisk beschadigd is, en dat dit nu wat duidelijker op de voorgrond komt omdat je partities samen gevoegd zijn - probeer eens met een tooltje uit de Opslagmedia & I/O Controllers faq je harddisk op fouten te controleren? :)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:17:
mop.sys of mup.sys? Mup.sys is onderdeel van je netwerk systeem en het lijkt me dus niet dat het specifiek iets met het samen voegen van je partities te maken heeft :)

Wat wel kan is dat je harddisk beschadigd is, en dat dit nu wat duidelijker op de voorgrond komt omdat je partities samen gevoegd zijn - probeer eens met een tooltje uit de Opslagmedia & I/O Controllers faq je harddisk op fouten te controleren? :)
Hij begon iets te zeueren dat een of ander programma of een deel in windows Exclusief toegang heeft tot een bepaalde sector, meende 1613. Ik dacht goh dat is de file sharing hier in het netwerk, en floep het ging fantastisch.

Maar daarvoor voor dat ik deze fout kreeg, heb ik wel 10x opnieuw gereboot. Ik heb enkel geen partities samen gevoegd, maar een deel van de lege ruimte gebruikt. Maar ik heb nu windows xp opnieuw geinstalleerd (wat een takke werk :( ) maar nu weet ik ongeveer waar de fout vandaan kmt.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 15:22

AzzKickah

06-CENSORED

Meneer aard schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:22:
[...]

Hij begon iets te zeueren dat een of ander programma of een deel in windows Exclusief toegang heeft tot een bepaalde sector, meende 1613. Ik dacht goh dat is de file sharing hier in het netwerk, en floep het ging fantastisch.

Maar daarvoor voor dat ik deze fout kreeg, heb ik wel 10x opnieuw gereboot. Ik heb enkel geen partities samen gevoegd, maar een deel van de lege ruimte gebruikt. Maar ik heb nu windows xp opnieuw geinstalleerd (wat een takke werk :( ) maar nu weet ik ongeveer waar de fout vandaan kmt.
Sorry maar ik snap helemaal niks van dit stukje :? Echt, snap er werkelijk de ballen van... Ligt dat dan aan mij, of...? Je startpost snap ik zonder problemen, maar dit verhaal...

NOFI!!