HL2 op 2 PC's installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik had een vraagje voor jullie! Ikzelf heb sinds vandaag de officiële versie van HL2 kunnen bemachtigen, maar nu is mijn vraag, is het mogelijk 2 keer de installatie te voldoen. Namelijk 1 maal op mn laptop die ik meeneem naar school en desktop thuis? Dit zou natuurlijk heel leuk zijn doordat ik hier op desktop al geïnstalleerd heb maar ook HL2 wil spelen op mijn laptop ...

Heeft dit risico's in want op tweakers.net was te lezen dat het mogelijk was dat men bij het 2 maal installeren een fout kreeg. Klopt dit? Want wat moeten mensen doen die al HL2 hadden geïnstalleerd en een format moeten doen ...??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Gewoon inloggen op je steam account, dan kan het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:57
dit kan :)

je kan alleen niet tegelijk inlogt staan bij steam. Installen maakt dus niets uit en je kan ze ook gewoon op beide computers spelen.

Dit is allang voorgekomen in het grote hl2 topic deel *
En had je daar ook wel kunnen plaatsen...

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 10-12-2004 18:32 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies :)

Het is, net als bij veel spellen, niet mogelijk om met 2 PCs op hetzelfde account (= key) te spelen. Normaal geldt dat alleen in het geval dat je online wilt spelen, maar in dit geval kan er ook maar 1 PC tegerlijk de singleplayer starten.

Ik neem aan dat het zo opgelost is. Zo niet, dan kun je deze niet-technische vraag stellen in het grote Half-Life 2 topic.

Dit topic is gesloten.