Ik heb te maken met een heel vreemd probleem.. Laatst bij vrienden op een modem ook de wireless router gezet. Ging allemaal prima, DNS invullen, gateway is het ip van de router, verschillende dhcp ranges en alles werkte prima.
Nu zijn ze verhuist en werkt het spontaan niet meer. Dat is niet het vreemde, maar windows updaten kan wel draadloos (als ie updates gevonden heeft) en één of ander vaag gratis bellen programma van één van die jongens is ook gewoon online, maar msn doet niets en IE ook niet.
Wanneer ik gewoon een ip van buitenaf pak kan ik ook die gewoon pingen.
Het lijkt dan, naar mijn mening, op een DNS probleem, maar dat is het niet, want die werkt gewoon en staat goed ingesteld..
Heeft iemand van jullie enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!
Nu zijn ze verhuist en werkt het spontaan niet meer. Dat is niet het vreemde, maar windows updaten kan wel draadloos (als ie updates gevonden heeft) en één of ander vaag gratis bellen programma van één van die jongens is ook gewoon online, maar msn doet niets en IE ook niet.
Wanneer ik gewoon een ip van buitenaf pak kan ik ook die gewoon pingen.
Het lijkt dan, naar mijn mening, op een DNS probleem, maar dat is het niet, want die werkt gewoon en staat goed ingesteld..
Heeft iemand van jullie enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!