Toon posts:

mp3 & cue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik weet niet of dit de goede plek is voor dit topic, anders sorry hiervoor.
Ik heb een probleem met een mp3-album. Het album dat ik gedownload heb kwam in een rar en daar zit een mp3-bestand in (een hele lange mp3 van het album), een cue bestand, een winamp-playlist en een sfv-bestand.
Wat moet ik hier nu mee doen? Ik kan de cue niet mounten in d-tools en branden lukt ook niet.
In de cue staan alle nummers op deze manier:

TRACK 02 AUDIO
TITLE "Song X"
PERFORMER "Mister X"
INDEX 01 08:36:54

Hoe krijg ik nu die mp3 op een cd als losse nummers?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Als je alle bestanden in dezelfde map zet en je brand dan de .cue file moet hij als het goed is gewoon de cd branden met losse nummers. Welk programma gebruik je om te branden?

Je zou trouwens ook nog met een progje als musicutter de mp3 in losse nummers kunnen knippen en dan branden.

[ Voor 26% gewijzigd door OneUp op 10-12-2004 18:14 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
OneUp schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:10:
Als je alle bestanden in dezelfde map zet en je brand dan de .cue file moet hij als het goed is gewoon de cd branden met losse nummers. Welk programma gebruik je om te branden?

Je zou trouwens ook nog met een progje als musicutter de mp3 in losse nummers kunnen knippen en dan branden.
Ik heb alcohol en nero geprobeerd.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Je zou even de .cue file in kladblok kunnen openen, om te kijken of de bestandsnaam (van die mp3) er wel goed in staat. Als het goed is staat dat bovenaan ergens, en indien nodig moet je die dan dus even aanpassen. :)

Leave only footprints, take only memories

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:20
Nero zou het moeten kunnen. Kies voor "Burn Image" en selecteer de .CUE file.
Bij een specifiek werkstation van mij duurt het vervolgens 10 minuten voor Nero weer normaal reageert, maar uiteindelijk doet hij dat wel (te lui om nero te updaten)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Het duurt met Nero inderdaad een hele tijd voordat het branden begint.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
Er stond een fout in het cue-bestand :) De naam in de cue kwam niet overeen met de mp3. Tanx!
Pagina: 1