Toon posts:

Probleem met Ti4600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 4 Ti4600, maar hij geeft de laatste tijd best wat problemen.

Na het opstarten van windows schiet de monitor af en toe uit. (je hoort dan zo'n tik van de monitor, beeld schiet 1 sec op zwart, en weer terug)
Dit gebeurd alleen de eerste 5 minuten.
Soms dan loopt heel windows dan opeens vast daardoor. In het blauwe scherm zie je dan waar de fout ligt "NV4_DISP".
Gamen lukt ook al niet. Na het laden van een level loopt het hele spel vast, bij CS, NFSU2, POP2 etc..

Ik heb alle drivers al geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem. Net als directX, opnieuw geinstalld, maar heeft allemaal geen zin :{

De bios opties staan allemaal op fabrieksinstellingen.

Overige specs:

MSI KT3 333
AMD2800+
512 MB PC2800 333 Mhz

Kan iemand me helpen?

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Wordt de videokaart niet te warm ?

Blij Met Wilco

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me niet dat ie na 5 min. al te warm is.

Daarbij komt ook dat er een redelijk grote fan tegenaan blaast

Verwijderd

Welk merk kaart heb je?

Verwijderd

Misschien kaart eens in andere pc proberen? Neem trouwens aan dat je geen interupt IRQ problemen hebt in je hardware.
Draai je XP, kun je proberen een tweede installatie te maken en dan eens kijken of je kaart wel werkt.
Succes.

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 23:33

DesertShooter

Afgekickt

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
Soms dan loopt heel windows dan opeens vast daardoor. In het blauwe scherm zie je dan waar de fout ligt "NV4_DISP".
Gamen lukt ook al niet. Na het laden van een level loopt het hele spel vast, bij CS, NFSU2, POP2 etc..

Ik heb alle drivers al geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem. Net als directX, opnieuw geinstalld, maar heeft allemaal geen zin :{
Ik heb precies het zelfde probleem, ik had een Fx5200, die heb ik vervangen door een 6800le, maar het probleem blijft... Bij mij doet alleen Doom III het. Ik heb twee oorzaken waardoor het kan komen: Voeding, is maar 223 watt, en aan mijn installatie van Windows XP. Ik ga morgen nieuwe voeding kopen. Als hij het dan nog niet doet, weet ik het ook niet...

Iemand nog verdere oplossingen...?

[ Voor 31% gewijzigd door DesertShooter op 10-12-2004 18:00 ]

Verwijderd

Kijk of post hier je probleem eens: http://forum-d.msi.com.tw/index.php?board=21.0

Verwijderd

of hier als je engels kunt (gaf meer resultaten met zoekopdracht 4600):
http://forum.msi.com.tw/b...518d96738e4a4111e027cd993

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:01:
of hier als je engels kunt (gaf meer resultaten met zoekopdracht 4600):
http://forum.msi.com.tw/b...518d96738e4a4111e027cd993
Ik heb even dat hele forum doorgespit, maar ik kan niks vinden wat op mijn probleem lijkt. :'(

Verwijderd

Zijn je voeding waarde over de AGP wel zo stabiel? (dus check je 5volt lijnen even )
Mijn ervaring met ti4600 zijn niet al te best. Ik kan me goed voor de ogen halen dat deze monsters best wat stroom vragen van je agp. En voorstabiel lijnen.
Anders test je even je PC met kast open en geen CD/DVD mods verlichtingen etc etc dus alleen hd op de IDE/SATA
Pagina: 1