Toon posts:

Drivers voor de PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen..

DIt site.... http://www.drivershq.com/...=google&bn=5&type=drivers

Is een scan site waar je je pc kan scannen of de goede drivers wel op je pc is geinstalleerd...

Ik heb gister een nieuwe pc gekocht, (Helemaal NIEUW) en heb toen deze scan erdoor heen gehaald van dit site, en wat bleek er, 53% van de geinstalleerde drivers goede waren en de rest van de 47% verkeerd zijn...

Na de scan controle word er ook aangeboden om de juiste drivers te downloaden en te installeren, maar voordat je dat kan doen, moet je je eerst registeren op die site en dat kost $ 29.95....

Maar als de PC helemaal NIEUW is, afkomstig van de fabrikant, kan de geinstalleerde drivers toch niet verkeerd zijn...?
Wil je me zeggen dat dit site gewoon: Money Making Buisiness doet?

En weet iemand maybe een andere site waar je je pc kan scannen of er de juiste drivers zijn geinstalleerd??? 8)7

Techno Speci:

Intel Pentium 4 3.0 Ghz met 800 MHz FSB
512 MB DDR400 dual channel geheugen
ATI Radeon 9800 XL 128 MB SDRAM
Pioneer dual standaard DVD-rewriter
Sony 16x DVD-ROM
802.11g 54 Mbit Wireless LAN
Seagate 160 GB harde schijf
7 x USB 2.0
1 x FireWire (voor), 1 x FireWire (achter)
Ethernet
Modem
TV-kaart
6-kanaals geluid
Afstandsbediening
Stereo speakers (MD9421)
Wireless keyboard en muis

De meegeleverde software:

Windows XP Prof SP2 (NL)
Medion Power Cinema 2.0
CyberLink Power DVD
CyberLink Media@Show SE
CyberLink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
MusicMatch
Pinnacle InstantCopy 8
Nero Burning Rom
Pinnacle Instant Copy
Microsoft Works Suite 2004
Microsoft Word 2002
Microsoft Works 7.0 Standard
Microsoft Picture It Photo
Microsoft Encarta 2004
Microsoft AutoRoute 2004

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 09:45

P-ter

...

Werkt je pc verder naar behoren?
Dan zou ik me weinig van de genoemde site aantrekken.

Controleer voor de zekerheid even bij Systeem / System of er geen apparaten met fouten staan.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een ALDI PC zo te zien :)

Kom je nog goed weg. Bij mijn 100% actuele drivers zitten volgens die website 57% verouderde.

Zoiets noem ik oplichting.

ARME AOW’er

Verwijderd

Wazige site hoor.
Heb mijn pc er eens mee gescanned en die claimed dat er updates zijn voor mijn chipset terwijl ik op de intel site de laatste onlangs heb gedownload en geinstalleerd (875P, Inf drivers).
Ook komt ie aan met een driver voor een FX5200 kaart, terwijl die niet eens in mijn systeem zit. Heb een GF4, ti4400.
Dat er een nieuwere driver voor mijn scanner is zal ik best geloven, maar if it ain't broke, don't fix it. :)

Correct Drivers Installed: 64% WRONG Drivers Installed: 36%

Ben toch wel benieuwd naar de werking van dat script. :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 17:22 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Nibbz

Postmaster General

Correct Drivers Installed: 62% WRONG Drivers Installed: 38%

En mijn systeem loopt perfect, en ik weet zeker dat ik alle goeie drivers heb.

Ik zou je er dus niks van aantrekken

edit:

er staat ook bij dat hij een onbekend apparaat heeft gevonden, maar hij zegt wel dat de drivers 'Good' zijn. Lolz

[ Voor 25% gewijzigd door Nibbz op 10-12-2004 17:26 ]

13:37

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mhoa, geen oplichting. Hij laat precies zien WAARVOOR je nieuwe drivers "nodig" hebt, dan kan je zelf beslissen of je daar geld voor wil neertellen.

Je noemt een plastisch chirurg toch ook geen oplichter omdat hij met je doorneemt wat veranderd zou KUNNEN worden aan jezelf?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Het is wel een vage site ja. Maar dat je oude drivers op een nieuwe pc hebt staan kan best. Enig idee hoe lang het uurt om al die PC's in elkaar te zetten? En enig idee hoe vaak er nieuwe drivers uitkomen?

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-02 12:15
Hij ziet m'n mx510 aan voor een Microsoft Intelli/usb wat dan ook muis aan. Nogal vaag idd, hoewel het meeste wel klopt en zover ik weet is driversHQ wel een betrouwbare site.

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 08:05

Shapeshifter

Get it over with

Correct Drivers Installed: 46% WRONG Drivers Installed: 54%

Lol, en ik weet toch bijna zeker dat ik zoieso de nieuwste realtec ac'97 drivers heb (3.66) en De laatste Via Hyperion 4in1 (4.55p1)

En voor mijn Radeon heb ik de nieuwste Omega, en die ziet 'ie wel als "goed"

Raar ding

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

het zou kunnen zijn dat er drivers in hun database zitten met een hoger versie nummer, *maar* alleen werken op de hardware van een andere oem-fabrikant.
dont trust it.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1