ik snap er geen reet van

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96535

Topicstarter
Ik heb al ik weet niet hoeveel films met subs (.srt). Nu doe ik het zelfde bij 2 films maar die subs doen het niet, wel op mijn pc maar niet op 720sa. wie heeft dit ook wel is gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117937

En wat heb je zelf al gedaan ? Op google zijn er zat sites die re meer info over gevben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 15:31

Neus

www.zenaconsult.com

720sa ? Topic title ? En we moeten jou met deze (vage) info kunnen helpen?

...

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109742

hmzz misschien een iets nettere topic titel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met welke programma's probeer je dit? Al eens een andere geprobeerd? Wellicht de film opnieuw geript?

Je topictitel en startpost zijn erg beperkt. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime nog eens goed door :)

Je vraag op twee plaatsen, hier en Anoniem: 96535 in "Philips DVP 720 SA (DVD speler met DivX ..." plaatsen lijkt me ook niet zo nuttig. Hier op GoT houden we zaken graag centraal :)

[ Voor 23% gewijzigd door sanfranjake op 10-12-2004 16:35 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Anoniem: 96535 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:26:
Ik heb al ik weet niet hoeveel films met subs (.srt). Nu doe ik het zelfde bij 2 films maar die subs doen het niet, wel op mijn pc maar niet op 720sa. wie heeft dit ook wel is gehad???
OMG wat een droge topic titel 8)7 !

Vet nuttige reacties hier! Reageer dan niet, ipv 100x hetzelfde te zeggen.

Anyway...een 720sa is een dvd speler (via google gevonden...) Zie ook bijvb http://www.kieskeurig.nl/...Philips%20DVP%20720SA.htm

Verdere info zou wel handig zijn. Hebben de films en ondertiteling wel dezelfde naam? Andere films doen het wel in je dvd speler? Is het niet zo dat de andere films een *.sub ondertiteling hebben?

Pc's kunnen over het algemeen alle ondertiteling bestanden wel lezen (*.sub, *.srt) en sommige dvd spelers lezen de ene wel en de andere niet....

edit:

Als ik naar je post historie kijk, post je in 4 of 5 topics dezelfde vraag en dat is ook alles wat je ooit @ GOT hebt gepost :?

[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 10-12-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 15:31

Neus

www.zenaconsult.com

Laat maar, hij heeft dezelfde vraag ookal in de Philips 720SA topic op GoT geplaatst. Slotje!

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hou het aub centraal en let op je vraag in het 720SA topic. En open geen dubbele topics/vragen, dat wordt te onoverzichtelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Dubbel, onduidelijk en niet conform Algemene gedragsregels (Netiquette)

Als je ondertitels het wel op de PC doen en niet op de standalone zul je eerst het één en ander moeten uitsluiten: zoals welke ondertitelindelingen ondersteund worden, of je ondertitel wel conform de standaards is (er zijn bijv. meerdere SUB en SRT indelingen), of de bestandensnamen wel kloppen etc. Dat zie ik allemaal niet terug in dit topic, dicht dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 10-12-2004 16:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.