Heb ergens een compaq pc gekregen (ja gratis anders wil ik een compaq echt niet hebben natuurlijk) maar de harddisk ontbreekt. Nieuwe schijf er in, maar ik heb echt geen idee hoe ik in de bios kan komen!!! echt alle keycombi's al geprobeert maar ik kom er niet in. nu heb ik vernomen dat compaq wel es geintjes heeft als de bios als een soort partitie op de harddisk te plaatsen. In dat geval heb ik dus geen eens een bios! Hoe kom ik hier nu aan? zoeken bij compaq haalt niks uit, want ik weet niks over mijn pc!! ik weet niet eens wat voor pc het is, er staat HELEMAAL NIKS van een serie of wat dan ook. Hier dus een beschrijving van de specs, misschien kan iemand mij hierbij zeggen wat voor model het nu is...
Compaq Deskpro
2x 32 mb dimm
atx moederbord met een via vt82c586b chipset, 200 watt atx voeding
een s3 trio64 v2/gx videokaart onboard
een 3com etherlink 3 10mb netwerkkaartje zit er in. en verder 2x usb poort op het bord.
op de processor staat geen informatie over snelheid of wat dan ook. alleen dat het een intel mmx processor is. Deze is overigens alleen gekoeld met een blok, zonder fan.
Nou mensen, iemand enig idee????
Compaq Deskpro
2x 32 mb dimm
atx moederbord met een via vt82c586b chipset, 200 watt atx voeding
een s3 trio64 v2/gx videokaart onboard
een 3com etherlink 3 10mb netwerkkaartje zit er in. en verder 2x usb poort op het bord.
op de processor staat geen informatie over snelheid of wat dan ook. alleen dat het een intel mmx processor is. Deze is overigens alleen gekoeld met een blok, zonder fan.
Nou mensen, iemand enig idee????