Toon posts:

[IE] Cache>doelmap geannuleerd; file uit cache halen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zonet een filmpje van halflife² gedownload (van knul die het hele spel in 2u57min uitspeeld, dit ff terzijde, link HIER)

Anyway, na 10 min download is de 650mb voor 99% voltooid, maar dan komter zo'n venster linksonder je scherm met "vliegende documentjes van mapje naar mapje", die de cached downloaded files in een normale file zet in de doelmap.

Ik was helaas met een grafisch programma bezig, en toen dat venstertje verscheen heb ik per ongeluk op cancel geklikt.

Nu staat het venster van 'bestand downloaden' nog steeds open, op 99%, zonder enige progress uitraard. Is er iemand die mij weet te zeggen wat ik moet doen zodat ik niet de volledige 650mb opnieuw moet binnentrekken (ik zit immers gevoelig dicht bij mijn downloadlimiet...)

Ik veronderstel dat de download zich ergens in een temp map moet bevinden, maar waar precies?

EDIT:
sry, dacht dat ik hier op exclusieve win xp forum zat, win xp pro nl dus

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 15:29 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

gewoon de windows zoekfunctie gebruiken
je kan zoeken op * en dan bij bestandsgrootte minimaal 600mb invullen

je moet volgende keer wel je OS erbij vermelden want het opslaan van temp files is bij elk OS anders.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
helaas, niets gevonden dat er iets mee te maken heeft...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is eerder bij iedere browser anders; en dit heeft ook niets met Windows te maken. Dus met titeledit naar SA toe :)

download cashe gecancelled > [IE] Cache>doelmap geannuleerd; file uit cache halen? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
IE 6 sp1

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:20:
sry, dacht dat ik hier op exclusieve win xp forum zat, win xp pro nl dus
offtopic:
Maar dan nog is er een zeer groot verschil tussen Windows XP en Windows 3.0. Daarom staat het ook in de policy en elke andere topictitel in WOS ;)

Is je cache wel zo groot dat het er in past? Maar check je IE opties om te zien waar de cache is: druk op View Files oid en je bent er - als het er staat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb daar al gekeken, daar zit nix tussen groter dan 40kb...
Pagina: 1