My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant
Denk niet dat het zin heeft, immers, Medion zet er geen voeding in die je kaart niet aan kan. Bij overclocken weet ik niet of het uitmaakt (voltages blijven toch hetzelfde?).
Mocht je een nieuwe voeding willen kopen, koop dan meteen een goede, mocht je nog eens een andere PC willen, kun je je nieuwe voeding overzetten
Mocht je een nieuwe voeding willen kopen, koop dan meteen een goede, mocht je nog eens een andere PC willen, kun je je nieuwe voeding overzetten
Verwijderd
alhoewel 250 watt wel het minimum is voor de 9700 pro, zal de XT het er ook wel op moeten doen, maar 250 is altijd wel weinig
trouwens wat is de rest van je system
trouwens wat is de rest van je system
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 15:45 ]
Wat zijn je Voltlijnen en wat voor informatie staat er op je voeding?
De TX uitvoering is een speciale versie die je in sommige OEM-systemen tegenkomt.
Ik denk dat je in de war bent met de 9600Pro/9600XT.
Volgens mij is een 9700TX langzamer dan een 9700Pro. En verbruikt de TX ook minder sap.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:45:
alhoewel 250 watt wel het minimum is voor de 9700 pro, zal de XT het er ook wel op moeten doen, maar 250 is altijd wel weinig
De TX uitvoering is een speciale versie die je in sommige OEM-systemen tegenkomt.
Ik denk dat je in de war bent met de 9600Pro/9600XT.
[ Voor 43% gewijzigd door AttiX op 10-12-2004 16:19 ]