Voorheen kon je met Vodafone prepaid 2 gratis smsjes versturen via je pc. Nu ineens is die mogelijkheid verdwenen van hun website zonder notificatie....
Reacties please...
Reacties please...
Ik heb recies hetzelfde, maar dat komt wel weer goed.DoRRoN schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:04:
En zo heb ik dus wat problemen met mijn vodafone mail.... staat al 2 dagen: Tijdelijk buiten gebruik.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik baal hier echt enorm vanDe inhoud van het gratis SMS bericht staat vast. Je kan kiezen uit:
1) How are you?
2) Bel je me even?
3) Waar ben je?
4) Wanneer spreken we weer af?
5) Hoe laat zie ik je weer?
Handig en tijdbesparend als je snel een bericht wilt sturen.
Het is handig en simpel in gebruik. Bel 06-54545454 en volg de instructies op. Toets het 10-cijferige mobiele nummer in van de mobiele telefoon waar je het bericht naartoe wilt sturen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. De ontvanger van de Gratis SMS krijgt een SMS-bericht met de door jou gekozen inhoud. Je mag 1 Gratis SMS per dag versturen.
Ik ga deze wel even versturenGeachte heer/mevrouw,
Ik heb sinds kort vernomen dat uw gratis sms dienst van de website is verdwenen. Deze aktie betreur ik zeer omdat ik vaak van deze dienst gebruik heb gemaakt. Het aantal standaard smsjes waarvan er 1 gratis per dag kan worden verstuurd is voor mij geen goed alternatief.
Ik ben zeer gesteld op uw provider maar betreur deze aktie toch. Ik heb mij laten vertellen dat een andere provider nog gewoon gratis smsjes dagelijks aan haar klanten geeft. Dit brengt mij toch wel een beetje in verleging en daarom zou ik graag willen weten of dit een tijdelijke aktie is. Wellicht zou ik graag willen weten of er in de nabije toekomst weer 2 gratis smsjes per dag beschikbaar komen.
Deze e-mail zult u waarschijnlijk door meerdere klanten voorbij zien komen omdat zij met dezelfde klacht/vraag zitten.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en met vol goede hoop zie ik uw antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Dat SMS'je kreeg ik ook, vandaar dat ik dit meldde.intoxicated schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:36:
Ik heb een paar dagen geleden een SMS'je van Vodafone gehad waarin staat dat de TeGoed-status er een paar weken uit zou gaan liggen, dus dat laatste kan wel kloppen eXoR
maar dat doet alweer.r0b schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:47:
[...]
Dat SMS'je kreeg ik ook, vandaar dat ik dit meldde.
no comment
Geachte heer Derksen,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij stellen het op prijs dat u meedenkt over onze dienstverlening. Zo helpt u ons deze continu te verbeteren.
Als reactie op uw opmerking willen wij u het volgende laten weten:
De dienst is vandaag weer teruggeplaatst op de site. U kunt er gewoon weer gebruik van maken.
Etc. etc.
[ Voor 32% gewijzigd door BonBon op 17-12-2004 09:36 ]
nounounou....meneer krijgt 1 gratis sms niet OE wat erg man!BonBon schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:28:
Eigenlijk meer dan normaal dat die dienst er weer terug op staat. Slaat nergens op om het zonder berichtgeving weg te halen. (je kan nu 125 tekens versturen ipv de vroegere 135 ). Hebben ze ons toch nog een beetje genaaid.![]()
Iedereen bedankt voor de mailtjes/actie!!![]()
edit : echt vlekkeloos loopt het versturen nog niet geloof ik...
WAT???? Ik stuur 1 smsje en krijg daarna het bericht dat ik m'n maximaal aantal smsjes heb bereikt. Wat een schijtzooi daar bij Vodafone![]()
![]()
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
hij zei "meneer" tegen me...Gully schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:57:
[...]
nounounou....meneer krijgt 1 gratis sms niet OE wat erg man!![]()
misschien gewoon een storing?
nee dit is normale taal als iets gratis ff niet werkt...Wat een schijtzooi daar bij Vodafone![]()
![]()
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
[ Voor 31% gewijzigd door Byte_Me op 28-11-2005 10:33 ]
Maar de gratis smsjes zijn wel weer verdwenen. al een week lang ongeveer.Sick Nick schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:33:
Na bijna een jaar denk ik dat dit geen reden meer is
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq