ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
als je lid was van de Pixilated NetphreaX (reclame reclame
dan had je onze mooie door mij uitgevonden Pixilated Smiley mogen gebruiken, deze ziet er zo uit: %$
maarja, dat wordt joinen he !!!
maarja, dat wordt joinen he !!!
Zo gezegd, zo gedaan.
dan kan ik ook wel t borg logo van de Clan-of-nine gebruiken
RECLAME want daar flush ik al 
maar ik zok gewoon een mooi strak vet logo
maar ik zok gewoon een mooi strak vet logo
Het logotje op je icoontje mischien? 
vind ik er wel leuk uitzien.
vind ik er wel leuk uitzien.
Hmm, tj a eigenlijk moet je een groot logo van iets nemen zoiets als dit :

Tenzij je geen amd hebt..
Misschien is het iets?

Tenzij je geen amd hebt..
Misschien is het iets?
Don't You stare there, Operate!
jaja, het is idd een veel gebruikte achtergrond, en misschien begrijp je nu waarom deze ook zo geschikt is voor een casemod
Don't You stare there, Operate!
Hij is wel vet maar niet iets voor op mn kast
ik ga t namelijk uitsnijden uit doorzichtigplak plastic en dat op plexiglas plakken en als je er dan een blauwe neon/tl of een groene achterzet krijg je een heel vet effect
Wat dacht je hier van:

Pretty Cool Huh??
WEl ff rekening houden dat er een copyright van Urban Legends opzit, maar van mij mag je hem gebruiken......
Peace

Pretty Cool Huh??
WEl ff rekening houden dat er een copyright van Urban Legends opzit, maar van mij mag je hem gebruiken......
Peace
als je dat gedaan hebt zou je daar eens een fotowtje van kunnen maken wante het idee lijkt me wel vet ... alleen hoe wil je dat plexiglas erindoen enzow ???Op woensdag 03 januari 2001 22:54 schreef digifiel het volgende:
Hij is wel vet maar niet iets voor op mn kastik ga t namelijk uitsnijden uit doorzichtigplak plastic en dat op plexiglas plakken en als je er dan een blauwe neon/tl of een groene achterzet krijg je een heel vet effect
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Pagina: 1