[WL-500g] Na verliezen erbinding, niet meer te herstellen

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

als we buiten het bereik van de WL-500g komen met onze laptop dan kan ik de verbinding niet meer herstellen.
Ik moet dan de stroom van de WL-500g afhalen en er weer op doen om te zorgen dat we weer kunnen verbinden.

Laatst had hij het ook zomaar toen we de laptop aanzette..

Wat is hier het probleem?

We draaien op WinXP met niets geks geïnstalleerd voor de wireless onboard kaart..

alvast bedankt!!

[ Voor 1% gewijzigd door Mir op 10-12-2004 15:01 . Reden: 500g GEEN 300!! ]

Verwijderd

Ik neem aan dat je een tool bijgeleverd hebt gekregen om evt met diverse acces points te verbinden ? Zo nee doe je het dan via windows xp zelf ? Zo ja probeer het eens via windows xp zelf.

Misschien zit ik er helemaal naast. Maargoed het is het proberen waard.

• Mir
  • Niet online
Ik heb niets geinstalleerd verder..

ik maak dus verbinding via winXP..

• Mir
  • Niet online
Kan er iemand WL-500g in de topic titel zetten?

was een foutje :X

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit is dus een probleem met je AP maar welke Topistitel 300g daarna 500g. Wat zijn je instellingen encryptie etc.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Mir
  • Niet online
Het is iets anders btw... ik krijg wel verbinding maar ik kan er geen DATA doorheen krijgen... :(

• Mir
  • Niet online
boys..

na een firmware Update doet hij het een stuk beter!!
Het duurt wel even voordat hij de verbinding kan herstellen (+- 30 seconden) maar het lukt iig wel!

Hij heeft helaas wel wat slecht ontvangst buiten.. maar ik hoop dat dat in de zomer beter is: Ramen + deuren open..

• Mir
  • Niet online
WPA
MAC
SSID-hide

kan er nog meer? :)

Verwijderd

Titeledit.

En maak alsjeblieft gebruik van de editknop. Zoveel posten onder elkaar is onnodig en irritant.
Pagina: 1