Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
En maar een schopje: Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
kan alleen gissen, maar ik zie dat je voor elke server een poort heb open gezet. En maar 1 poort die gebruikt wordt ( wsl ) om hem alive te houden by de masterserver .. Misschien hebben ze een aanpassing gedaan bij de 'master server' dat er maar 1 server 'alive' mag worden gehouden per poort, dus misschien moet je 2 poorten ervoor openen.. Maar ik kan alleen gissen, heb voor de rest geen verstand van vietcong servers
Zou ik ik dat geval poort 15426 ofzo ook open moeten zetten?gideon82 schreef op maandag 13 december 2004 @ 01:18:
kan alleen gissen, maar ik zie dat je voor elke server een poort heb open gezet. En maar 1 poort die gebruikt wordt ( wsl ) om hem alive te houden by de masterserver .. Misschien hebben ze een aanpassing gedaan bij de 'master server' dat er maar 1 server 'alive' mag worden gehouden per poort, dus misschien moet je 2 poorten ervoor openen.. Maar ik kan alleen gissen, heb voor de rest geen verstand van vietcong servers
Ga ik in iedergeval eens proberen
[edit]
Dit was inderdaad het probleem. Ik heb nu poort 15426 open gezet en de 2e gameserver wordt ook weergegeven in de serverlijst.
Achteraf stom dat ik er zelf niet op ben gekomen, maar ik had echt niet verwacht dat ik daar moest gaan zoeken. Bedankt
[ Voor 19% gewijzigd door M14 op 13-12-2004 01:33 ]