Het SonyEricsson 'Kristina' en 'Karin' topic

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tegenwoordig geeft SonyEricsson on de ontwikkel fase hun toestellen een vrouwenaam. De echte namen zijn nog niet bekend, maar het gaat misschien om een nieuwe serie. De C K serie.

Kristina: (K300)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46873/full.jpg

Karin: (K100)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46874/full.jpg

Helaas lijkt mij dit geen opvolger of iets in de trend van de T610 - K700 reeks, maar we moeten ook gewoon nog eventjes wachten op de specificaties. Je weet maar nooit

Nadere informatie volgt

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 22-12-2004 03:07 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Moet het dan niet Cristina en Carin zijn? :)

Overigens lijkt die bovenste me eerder een opvolger van de t310

[ Voor 14% gewijzigd door Hertog op 10-12-2004 12:34 . Reden: Ook nog iets nuttigs toegevoegd :) ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tja... zou logisch zijn.....
Naja.. Er schijnt ook nog een 'Clara' te zijn. Misschien dat die C... gaat heten, en deze anders.

Even afwachten denk ik

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Eindelijk weer eentje met T610 elementen. Alleen je ziet dat het een mindere word dan de t610 kwa scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09-2024
Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:32:
Eindelijk weer eentje met T610 elementen. Alleen je ziet dat het een mindere word dan de t610 kwa scherm.
Mindere?Waarom zou het scherm minder zijn dan die van een t610?Ik denk eerlijk gezegd dat ze geen scherm gaan gebruiken van mindere kwaliteit dan die van de t610 hoor.Want het scherm van een t610 is niet bepaald goed te noemen hoor.De kleuren zijn wel goed, en het aantal pixels kun je ook nog goed noemen, maar als je in de zon komt, dan is het haast onleesbaar, en ook moet je het scherm vlak voor je hebben, want als je het al een beetje van opzij bekijkt, is het onleesbaar.Dit zal ongetwijfeld wel een TFT-scherm worden en diens specificaties zullen ongeveer wel die van de K500 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:40
SimonMc schreef op maandag 20 december 2004 @ 01:12:
[...]

Mindere?Waarom zou het scherm minder zijn dan die van een t610?Ik denk eerlijk gezegd dat ze geen scherm gaan gebruiken van mindere kwaliteit dan die van de t610 hoor.Want het scherm van een t610 is niet bepaald goed te noemen hoor.De kleuren zijn wel goed, en het aantal pixels kun je ook nog goed noemen, maar als je in de zon komt, dan is het haast onleesbaar, en ook moet je het scherm vlak voor je hebben, want als je het al een beetje van opzij bekijkt, is het onleesbaar.Dit zal ongetwijfeld wel een TFT-scherm worden en diens specificaties zullen ongeveer wel die van de K500 zijn.
Hij bedoelt denk ik dat het scherm kleiner is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
http://www.mobile-review....ent.php?attachmentid=8938

Hier spreekt men van Karina, en ook van K300i.
Het model zou tussen de 120-125 EUR liggen, en zelfs misschien minder.
Binnen 2 dagen word ook een review geplaatst op mobile-review naar het schijnt.

Op het eerste zicht heeft het wat trekjes van de T610, hier werd blijkbaar ook dat zelfde "vingerafdruk besmettelijk" zwart gebruikt en een aluminium cover.
De joystick blijkt ook zoals die van de K500/K700 te zijn?
In dit geval is de aan/uit- toets wel vreemd gepositionneerd.
Ook zie ik dat er toetsen zijn gebruikt zoals die bij de t230, alleen maar te hopen dat die ook niet zo zacht zijn, want dat is echt niet makkelijk werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 01-06 19:43
Jammer, dit worden dus waarshijnlijk low end telefoontjes. Daar zijn toch de k500 en de t230 voor? De markt voor mid/high end telefoon is veel groter, nu iedereen abbonementen neemt. Wij willen gewoon een opgefokte k700i met ms duo pro ondersteuning! (en evt. bluetooth class 1 en 2 mp camera :> ) of de s700i met fullscreen video en eveneens ms duo pro. Als ze zich nou daar eens op gaan richten bij se ipv el cheapo modelletjes uit te brengen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
jap85 schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:15:
Jammer, dit worden dus waarshijnlijk low end telefoontjes. Daar zijn toch de k500 en de t230 voor? De markt voor mid/high end telefoon is veel groter, nu iedereen abbonementen neemt. Wij willen gewoon een opgefokte k700i met ms duo pro ondersteuning! (en evt. bluetooth class 1 en 2 mp camera :> ) of de s700i met fullscreen video en eveneens ms duo pro. Als ze zich nou daar eens op gaan richten bij se ipv el cheapo modelletjes uit te brengen :/ .
Maak kennis met Clara

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Dit is een veel duidelijkere foto van de zogenaamde K300i

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/pic1s.jpg

Hieruit blijkt dat het kleine knopje waarvan ik dacht dat het een aan-uit knop was, een internet toets is.
Hoewel deze qua vormgeving afgeleid is van de t610 (die ik zelf bezit en prachtig vind), vind ik deze alles behalve mooi, ik vind hem zelfs lelijk.Ik vind dat de joystick de hele vormgeving verpest.Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ook wijst de oranje toetsenbord verlichting denk ik op een low-buget model, zoals bij de k500i, mij zou het dan ook niet verbazen moest hier geen bluetooth inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

SimonMc schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:31:
Dit is een veel duidelijkere foto van de zogenaamde K300i

http://www.mobile-review.com/uploads/pic1s.jpg

Hieruit blijkt dat het kleine knopje waarvan ik dacht dat het een aan-uit knop was, een internet toets is.
Hoewel deze qua vormgeving afgeleid is van de t610 (die ik zelf bezit en prachtig vind), vind ik deze alles behalve mooi, ik vind hem zelfs lelijk.Ik vind dat de joystick de hele vormgeving verpest.Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ook wijst de oranje toetsenbord verlichting denk ik op een low-buget model, zoals bij de k500i, mij zou het dan ook niet verbazen moest hier geen bluetooth inzitten.
ik vind het erg erg mooi uit zien a mag ik het eerlijk zeggen.
maarja dat is slechts een mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/47560/full.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023

Anoniem: 114616

In het algemeen mooi toestel maar ben alleen gewend dat er een groot scherm bij hoort ( t610 lijkt erop )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:00

DaWaN

'r you wicked ??

Als die K300 een beetje betaalbaar wordt wordt het denk een leuke vervanger voor mn T300 waar de batterijtijd nu al weer een stuk minder van geworden is. Gelukkig zit er IrDA op, iets wat de T230 miste.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Zo, een jaartje verder: Wie heeft één van deze 'vrouwen' inmiddels weten te bemachtigen? :P :P

Een vriend van mij heeft de K300; simpele telefoon waar je mee kan bellen en sms'en. Blijkbaar ook een kwalitatief goede telefoon want anders was dit draadje wel iets warmer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163472

Yep, Hier ook een tevreden k300i gebruiker :) heeft echt alles wat je nodig hebt, MP3 speler, camera en hij kan filmpjes spelen :)
Pagina: 1