Toon posts:

[WinXP]Foute schijfruimteweergave defragmentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Hitachi van 120 GB heb ik volgens de verkenner en defragmentatie 82% vrije schijfruimte, maar bij de visualisatie ervan zie ik maar zo'n 50% vrij. Telkens wanneer ik bestanden download en erna verplaats of verwijder blijft defragmentatie dit als gebruikte schijfruimte zien (in de visualisatie althans). Ik heb al verschillende installaties achter de rug en het is de eerste keer dat dit me opvalt. Nu hoop ik natuurlijk dat dit geen problemen oplevert als mijn harde schijf vol komt want ik moet nog een hoop installeren.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/MR6CYK11944Y/5L788J98XI28/JPEG/1102677069//xk23

Kent iemand dit probleem en kan het kwaad? En waar is mijn wisselbestand ineens naartoe? Ik denk dat er nog een bugje in zit ook: In het bovenste venster kan ik alleen de gegevens van de geselecteerde schijf zien.

Edit: Ook leuk dat picserver het de helft van de tijd niet doet. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 13:57 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb jeallemaal al geprobeerd? zonder screenshot wordt het naturlijk niks he ;) Lees eerst Windows Operating Systems - Policy eens goed door. In Windows Operating Systems - FAQ de oplossing :) Zou je deze twee nog eens grondig door willen nemen, en indien je er niet uitkomt een duidelijk topic willen openen met al je bevindingen ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.