[MCE 2005] Panasonic TVHome setup-box configureren*

Pagina: 1
Acties:

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 13:26
Ik probeer mijn Panasonic TV HOME decoder aan de gang te krijgen in MCE.

Heeft u een setup box? JA :D

Hij vraagt of ik de NUL in wil drukken, voor de automatische detectie.
Hij kan hem dan niet detecteren, en probeer het dan maar handmatig.

Moet ik de 1 indrukken, hij reageert gewoon niet.

Iemand enig idee hoe hij z'n sensor moet programeren voor TVHOME?

(alles is goed aangesloten)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de juiste codecs geprobeerd? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? wat staat er in de handleiding van het apparaat?

Ik pas de topictitel nog even aan zodat deze iets vollediger is:
[Mce2k5] Setup Box Configureren > [MCE 2005] Panasonic TV HOME Setup Box Configureren*

:)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 00:13

klaaz

it's me!

Ik heb hetzelfde probleem. Het betreft hier de Panasonic TU-DC40RD. Deze staat ook niet op de compatibility list van MS trouwens (http://www.microsoft.com/...ediacenter/settopbox.aspx)

De TU-DC40RD wordt al een tijdje veelvuldig geleverd met TVHOME, dus het verbaast me dat er nog geen ondersteuning voor is. Ik kan wel mijn afstandbediening configureren overigens, maar het is mij nog niet gelukt het TV signaal over te nemen. Dit terwijl de TU-DC40RD correct is aangesloten, het antenne signaal loopt nu ook via de box.

Is er al iemand die dit voor elkaar heeft gekregen of die meer informatie heeft?

Verwijderd

Vandaag ook begonnen met het instellen, zelfde probleem (ook met de TU-DC40RD) als de topicstarter, ben aan m'n speurtocht begonnen maar 't valt me op dat er zeer weinig te vinden is, en toch levert @HOME standaard deze settop boxen... 't lijkt me een kwestie van een update of iets dergelijks.... Misschien kan @Home of Panasonic er een oplossing/verklaring voor geven?!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 13:26
Met Nokia werkt het wel ineens goed