Toon posts:

Software update?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een software update te doen maar een en ander blijft hangen bij de boodschap: "please wait checking the installation of S.E. update service"
Ik heb mijn virusscan al uitgezet, pop upkiller opengezet, sync station las van de spanning, firewall staat uit.
Maar er gebeurt niets.
Help Me please....

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

en wat probeer te updaten? en wat is de versie van je huidige software?

Komop.. hier kunnen wij ook niets mee. Meer info!

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb een nieuw toestel cda 162005/3 versie R3A04 dus als het goed is de laatste versie echter vanwege Email verzend problemen heeft de SE helpdesk my geadviseerd om een Updat te doen.
Maar dat ging dus niet.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:30

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:43:
Oke, ik heb een nieuw toestel cda 162005/3 versie R3A04 dus als het goed is de laatste versie echter vanwege Email verzend problemen heeft de SE helpdesk my geadviseerd om een Updat te doen.
Maar dat ging dus niet.
En wat zeggen hun dan? Daar weten ze het vast ook heel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Sonyericsson(P910i) helpdesk advies : maak gebruik van de SE service locaties dat is dus makkelijk, maar ik wil weten waarom ik de sofware voor mijn P910 niet zelf kan updaten..

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Hoe obscuur je posting ook was (je geeft niet eens aan dat het om een sony ericson telefoon gaat) kan ik toch die foutmelding terug vinden op internet:

http://www.howardforums.com/archive/topic/252891-1.html

Maar als je wilt dat we helpen geef je toch wat meer details wat je doet , wat je geprobeerd hebt, en wat je niet in de search kunt vinden. En neem je type nummer van je telefoon op in de topci titel (m.b,v, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Winnie53, welkom op GoT. Lees ajb Algemene gedragsregels (Netiquette) door, je topicstart is bijzonder weinig mee te beginnen. Als je geen informatie geeft over de situatie kunnen wij niet gaan raden waar het probleem zit.
We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing, zie bijv de link die leuk_he geeft. Kom je er dan niet uit, geef dan duidelijk aan wat je wel en niet hebt geprobeerd, en wat er gebeurt.
Dus: eerst zelf zoeken, vinden & proberen, lukt het dan nog niet, geef dan in een duidelijke topicstart (zie netiquette) aan hoe het zit!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.