Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 17:04
Hallo,

Voor de feestdagen ben ik op zoek naar een MP3-speler. De zaken waarover hij moet beschikken zijn (minimaal) 128 MB geheugen en een verlicht display. Het budget ligt rond de 50 euro.

Op de pricewatch kwam ik het volgende model tegen: 'Aiptek MP3-S1', bij Alternate aangeboden voor 45 euro. Heeft iemand met dit model ervaringen? Of zijn er andere (betere) modellen beschikbaar voor dit budget?

Alvast bedankt!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eigenlijk moet ik zeggen dat je voor dit budget alleen maar "goedkope rommel" kunt krijgen. Verwacht geen wonderen van de bijgeleverde koptelefoon / geluidskwaliteit etc. Mijn ervaringen met mp3spelers van dit soort merken en in dit budget is erg slecht. Maar waarom lees je geen reviews ?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

bij mediamarkt hebben ze er ook eentje van 30euro met 128mb.
Maar kwaliteit is gewoon ronduit slecht. Veel ruis en gekraak, gewoon onzin dus, denk dat het met alle mp3 spelers onder de 50euro het geval is.

Verwijderd

volgens mij is dat ding van acer.
(bovenaan in de pricewatch lijst)

best wel een goed dinbg!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
denk dat je in de Pricewatch sneller zelf iets gevonden hebt dan het hier te vragen ;) Aiptek is een merk waar ik zelf erg goede ervaringen mee heb. Zou je je mening iets beter beargumenteerd neer kunnen zetten? Dan is het voor ons ook wat makkelijker hierin gericht mee te discussieren :)

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 10-12-2004 16:09 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 17:04
De Pricewatch heb ik uiteraard al bekeken, vandaar dat ik met het Aiptek-merk naar buiten kwam. Maar een prijskaartje zegt niet alles, het gaat natuurlijk ook om de kwaliteit die er geboden wordt.
Pagina: 1