Toon posts:

World of Warcraft: Site voor het preorderen van CE editon

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik en een vriend van mij hebben best een groot probleempje.. wij zouden graag de Collectors Editon van World of Warcraft met een key voor de final beta willen preorderen( zodat wij dus de final beta kunnen gaan spelen :) )

Creditcard enzo hebben we wel & in het buitenland bestellen is ook geen probleem, want zoals ik begrepen heb is er in de benelux geen mogelijkheid om die versie te preorden & een key te krijgen voor de final beta. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goeie site is(prijs niet te duur & leesbaar, site waar ik dus kan zien waar ik het moet bestellen geen zweeds geblaat dat ik niet begrijp :)).

Dus als iemand mij een goeie leesbare site kan pasen voor het preorder van WoW het liefst een engelse versie met een key voor de final beta zou het echt cool zijn

thanks alot,

Michiel Kiggen

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-11 13:24
En dit kon niet in het grote WoW-topic?

Agree to disagree... | Sort that one out!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:52
Final beta key kun je wel vergeten.
er zijn 2 "grote WoW" topic vol gepost met mogelijkheden om in het buitenland te pre-orderen.

many have tried, all have failed.

De CE versie is namelijk beschikbaar. je bent gewoonweg VEEL te laat.

Laatste wat ik begreep was dat de Free record shop er nog een paar had maar die kunnen nu ook allang weg zijn.
Winkels als dimensionplus, bol.com, dynabyte zijn al ongeveer 2 weken uitverkocht.

Volgende keer gewoon ff wat moeite doen en het grote WoW topic lezen, daar staat alles in. Het staat bijna allemaal in de start post uitgelegd.
Beetje heel er onnodig om hier een topic voor te maken.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Zie hierboven. In het World of Warcraft komen regelmatig "waar kan ik dit en dit bestellen" vragen langs.

Met de topic search bovenaan kun je snel die berichten opzoeken. Daarnaast zal wat Warbringer zegt ook wel waar zijn: Een Collectors Edition bij een populair spel als deze is heel snel uitverkocht. Wellicht dat je het geluk hebt dat Blizzard een tweede lading CE later uit gaat geven.

Aangezien dit topic niet echt veel nut heeft, doe ik hem op slot.

Dit topic is gesloten.