Wat voor PC kast

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik ben me nu al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe pc kast, echter heb ik tot nu toe nog niks gevonden wat aan mij eis voldoet. Als ik bv een mooie kast zie dan zit er weer een deurtje voor me cd-rom etc. Nu is mijn vraag als er hier in NL een winkel is die veel kasten heeft. Ik zat eerst te denken aan de Coolermaster Stacker maar die kast is nogal vrij open waardoor ik bang ben dat ik me computer nog al erg hoor.

Ik zoek namelijk een Zwarte Big of Miditower met een goed uiterlijk maar teven moet die ook het geluid terugdringen en er mag geen deurtje inzitten.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Kijk eens naar de Antec Solution serie. Die heeft stille kasten voor weinig geld, sommigen zonder deurtje en zwart.

Hier hebben ze ook aardig wat kasten in het assortiment.

Verwijderd

Ik heb zelf de Antec SLK3700BQE. Dat is een erg stille kast en nog mooi ook :) .

Hier hebben ze ook wel veel kasten.

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Als je in Rotterdam woont, dan is deze winkel behoorlijk voorzien...
http://www.dimension.nl/p...p?activemenu=3&groupid=31

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450