Toon posts:

Notebook 3000+ Targa Traveller 811 3000+

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.lidl.nl/nl/ind....20041216.p.Notebook_3000 Klik Aub op dit link..... (hier zul je de gehele specificatie van de notebook vinden.... de onderste link verwijs je naar de samenvattign van de specificaties, prijs en foto..)

Mijn vraag aan jullie was, ik ben geinterrseerd in kopen van dit notebook... Is het wel Raadzaam???

Dank U...

DIt is de lik van de begin pagina, hierop bevind zich een foto en de samenvatting met incl prijs van de notebook... http://www.lidl.nl/nl/ind....20041216.p.Notebook_3000 _/-\o_

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Als jij denkt dat het een goeie aankoop is, moet je het vooral doen.

Ik denk dat de Amd64 voor 1400 euro niet goedkoper te krijgen is, maar... heb je het nodig? kortom: waarom zou je het kopen? wat is de reden dat je zoveel cpu-kracht aanschaft?

Er is overigens een groot topic voor dit soort dingen, CSL aanbiedingen

[ Voor 34% gewijzigd door pjottum op 10-12-2004 10:52 ]

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:49:
Als jij denkt dat het een goeie aankoop is, moet je het vooral doen.

Ik denk dat de Amd64 voor 1400 euro niet goedkoper te krijgen is, maar... heb je het nodig? kortom: waarom zou je het kopen? wat is de reden dat je zoveel cpu-kracht aanschaft?

Er is overigens een groot topic voor dit soort dingen, CSL aanbiedingen
Omdat het beter is toch.... ik heb het geld en ik wil graag zo iets hebben, 1 van de nieuwste dan, wetend dat hij morgen al oud is maar toch...

maar is het raadzaam om hem te nemen?? zijn er geen negatieve adviezen??

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lees CSL FAQ maar eens door.

Je topic in WOS is niet voor niets op slot gegaan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nou denk ik niet dat ze in Complete Systemen & Laptops erg blij met zo'n soort vraag zullen zijn - ik ga dit topic dan ook sluiten :)
Dat werd niet voor niks door elevator gezegd, die je vorige topic van een hangslot heeft voorzien. ;)

Zoals Pjottum al zegt, hebben we voor dit soort zaken één groot topic. Hierin kan je ook ervaringen vinden van de andere notebooks van deze supermarkt, om zo een indruk te krijgen van de kwaliteit van de notebooks daar. :)

Dit topic is gesloten.