I reject your reality and substitute my own!
SNMP + MRTG? Ik weet niet of dat beschikbaar is voor die systemen maar je kan er hele leuke grafieken mee maken van elk aspect van je systeem. Een voorbeeldje draait hier, als je op zo'n dagoverzicht klikt zie je nog grafiekjes per week, maand en jaar erbij
.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Misschien zie ik het over het hoofd... maar kan ik hier ook de daad werkelijke load uitlezen die ook in top bovenaanstaat ? i.p.v cpu load ?AtleX schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:30:
SNMP + MRTG? Ik weet niet of dat beschikbaar is voor die systemen maar je kan er hele leuke grafieken mee maken van elk aspect van je systeem. Een voorbeeldje draait hier, als je op zo'n dagoverzicht klikt zie je nog grafiekjes per week, maand en jaar erbij.
I reject your reality and substitute my own!
Ligt er een beetje aan wat voor Cobalt je hebt, een Qube of een Raq. Voor de Qube zijn wat guides die uitgaan van AwStats en voor de Raq met MRTG. Op www.depopo.net zijn enkele uitstekende how-to's te vinden.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
In webmin zit ook een module , sysstats volgens mij, waarmee je wat system info kan vergaren per 5 minuten.
alles wat aan kan, gaat kapot. De vraag is alleen wanneer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()