Ik heb even 2 vraagjes :
1. Ik heb hier SQL 2000 geinstalleerd maar nu wil ik SP3 installeren. Ik heb dus netjes alle 3 de pakketjes van de site van Microsoft opgehaald.
Als ik sql2ksp3.exe extract, zie ik het bestand setup.bat. Als ik die start geeft hij een foutmelding dat sqlsetup.exe in de map x86/setup niet bestaat.
Als ik dat controleer zie ik inderdaad geen setup mapje in de x86 map.
Hoe komt dit ? ik heb toch echt de goede package gedownload. Bij het einde van de extract geeft hij ook netjes aan dat alles succesvol is ge-extract.
2. Als ik Terminal Services wil installeren op dezelfde server ( Windows 2000 SP4 ) dan geeft hij bij het begin in de installatie van Terminal Services een foutmelding dat de volgende programma`s niet gaan werken of verwijderd worden :
- Compaq Management Agents
- Compaq version control agent
- Internet Explorer 6 SP1
- Data acccess components KB870669
- SQL Server 2000
- Outlook express Q823353
- Compaq Survey Utility
- Windows 2000 Administration Components.
Moet ik mij iets aantrekken van die foutmelding ?
1. Ik heb hier SQL 2000 geinstalleerd maar nu wil ik SP3 installeren. Ik heb dus netjes alle 3 de pakketjes van de site van Microsoft opgehaald.
Als ik sql2ksp3.exe extract, zie ik het bestand setup.bat. Als ik die start geeft hij een foutmelding dat sqlsetup.exe in de map x86/setup niet bestaat.
Als ik dat controleer zie ik inderdaad geen setup mapje in de x86 map.
Hoe komt dit ? ik heb toch echt de goede package gedownload. Bij het einde van de extract geeft hij ook netjes aan dat alles succesvol is ge-extract.
2. Als ik Terminal Services wil installeren op dezelfde server ( Windows 2000 SP4 ) dan geeft hij bij het begin in de installatie van Terminal Services een foutmelding dat de volgende programma`s niet gaan werken of verwijderd worden :
- Compaq Management Agents
- Compaq version control agent
- Internet Explorer 6 SP1
- Data acccess components KB870669
- SQL Server 2000
- Outlook express Q823353
- Compaq Survey Utility
- Windows 2000 Administration Components.
Moet ik mij iets aantrekken van die foutmelding ?