Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Met NetSky besmette .pst desinfecteren met SAV*

Pagina: 1
Acties:

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:41
Door Symantec Anti-virus corp. edit. wordt er in een outlook.pst bestand van één van mijn gebruikers het virus w32.netsky gedetecteerd. Nu kan Symantec het virus niet verwijderen of in Quarantain zetten. Het wordt dus gedelete.
Ik kan het via de programmaconsole wel restoren, maar dan wordt het bestand 5 minuten later door de auto-protect scan weer verwijderd.
De netsky removaltool van Symantec detecteerd geheel geen netsky op deze machine.
Hoe kan ik nu toch het outlook.pst bestand redden voor de gebruiker?

- Maar je maakt wel wat mee! -

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

Reptile209

- gers -

Scanner even uitzetten (PC isoleren van alle netwerken!!), in het mailbestand het attachment van Netsky handmatig verwijderen (zoek mailtje, verwijder, leeg trash) en dan nog eens proberen...

Zo scherp als een voetbal!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De .pst op een pc zonder virusscanner even openen, rommel verwijderen en terugzetten werkt niet?
Zou de client zoiezo wel even een schone image geven na de opruimoperatie, enkel om zeker te zijn :P
Titel even aangepast. Ook verplaats ik je vraag even, aangezien dit virusgerelateerd is.

Outlook.pst redden van Symantec AV > Met NetSky besmette .pst desinfecteren met SAV*
Software Algemeen > Beveiliging & Virussen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters