'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Schop
Heeft er niemand tips om eens naar te kijken? Meer informatie nodig misschien? Ik vind het behoorlijk irritant dat m'n machine dit de hele tijd doet.
Heeft er niemand tips om eens naar te kijken? Meer informatie nodig misschien? Ik vind het behoorlijk irritant dat m'n machine dit de hele tijd doet.
doet btdownloadheadless.py --max_upload_rate 100 het wel ?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Helaas niet, dat had ik inderdaad zelf ook geprobeerd. Er komen ook geen vreemde regels voor in log files.
Het is sinds een paar dagen. Is er een manier om m'n harddisk te checken of kan het daar niet aan liggen?
Het is sinds een paar dagen. Is er een manier om m'n harddisk te checken of kan het daar niet aan liggen?
Ik heb dat ook al een tijdje, maar bij mij blijft ie meestal niet hangen.
Ik gok dat het afvangen van wisselingen in de grootte van het scherm niet netjes worden afgevangen.
Niks aan te doen, of je moet btlaunchmanycurses zelf aanpassen. Het is niet voor niks opensource :-)
Ik heb wel zelf een tellertje erin gezet om totalen van download en upload ook te laten zien.
Ik gok dat het afvangen van wisselingen in de grootte van het scherm niet netjes worden afgevangen.
Niks aan te doen, of je moet btlaunchmanycurses zelf aanpassen. Het is niet voor niks opensource :-)
Ik heb wel zelf een tellertje erin gezet om totalen van download en upload ook te laten zien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| diff -bitw /home/jvhaarst/btlaunchmanycurses.bittornado /usr/bin/btlaunchmanycurses.bittornado 230,231d229 < totalupamt = 0 < totaldnamt = 0 236,237d233 < totalupamt += upamt < totaldnamt += dnamt 241,242d236 < totalupamt = '%s' % fmtsize(totalupamt) < totaldnamt = '%s' % fmtsize(totaldnamt) 245,247c239 < self.totalwin.addnstr(0, self.mainwinw-47, 'Totals:', 7, curses.A_BOLD) < self.totalwin.addnstr(0, self.mainwinw-40 + (10-len(totalupamt)),totalupamt, 10, curses.A_BOLD) < self.totalwin.addnstr(0, self.mainwinw-30 + (10-len(totaldnamt)),totaldnamt, 10, curses.A_BOLD) --- > self.totalwin.addnstr(0, self.mainwinw-27, 'Totals:', 7, curses.A_BOLD) |
[ Voor 50% gewijzigd door jvhaarst op 11-12-2004 17:40 ]
If you don’t have enough time, stop watching TV.