Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opvoeren van sb5100 motorola modem UPC chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Het schijnt zo te zijn dat je je modem kunt upgraden naar een betere firmware met je eigen instelling met behulp van een TFTP server en dergelijke! ik heb een firmware voor de SB5100 motorola nu alleen er nog in. Hoe wie wat waar ken de chello gebruiker op weg helpen naar een niewe stap in de internet revolutie :P

edit: voor ik te horen krijg :@ : ik heb al op het internet gezogt geen resultaat

Groetjes jeroen _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 03:58 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 03:57:
Hoi allemaal,

Het schijnt zo te zijn dat je je modem kunt upgraden naar een betere firmware met je eigen instelling met behulp van een TFTP server en dergelijke! ik heb een firmware voor de SB5100 motorola nu alleen er nog in. Hoe wie wat waar ken de chello gebruiker op weg helpen naar een niewe stap in de internet revolutie :P

edit: voor ik te horen krijg :@ : ik heb al op het internet gezogt geen resultaat

Groetjes jeroen _/-\o_
max d/u instellingen zeker :z teminste dat is totzoverre intresant :P

been there, almost done that :P (dat was en de tyd dat dat nog een hype was en dat nu never gaat lukken ;)

hoewel ik wel een site weet waar dat allemaal staat, dan nog schiet je er niets mee op :)

Zoverre ik heb gelezen word de "image" van modem (instellingen) om de x aantal keer gecontroleerd* en als dat niet klopt er een lampje bij de ISP gaat brandenen en een berichtje krijgt of je van internet of geknikkerd wilt worden :*)

* "Provisioned Unit Update skipped. Image is current."

suc6 :7

[ Voor 7% gewijzigd door ThaHandy op 10-12-2004 04:33 ]

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

misschien dat deze site je verder helpt.

ik ben zeeer benieuwd naar je verslag van de operatie als het lukt :)

http://www.tcniso.net/

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Verwijderd

meibok schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:30:
misschien dat deze site je verder helpt.

ik ben zeeer benieuwd naar je verslag van de operatie als het lukt :)

http://www.tcniso.net/
Deze site moet je idd zijn. Daar moet je een programmer aanschaffen en een software pakket dat bij elkaar 40 $ moet gaan kosten. Ik zou het gokje niet wagen, je weet namelijk niet of het wel gaat werken, en zo niet dan zijn je 88 oude hollandse guldens weg gegooid geld.

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Daarnaast wordt bij veel systemen je verbinding geprovisioned op de concentrator en niet op je modem zelf (in sommige situaties krijgt het modem wel informatie voor wat de ideaal up/downstream is voor de provisioning), maar de concentrator laat dan gewoon niet meer door dan waartoe je met je abonnement bent gerechtigd.