Het Grote Mario 64 DS Topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.com/img/IMG_0468-copy.jpg

Nou ik ben em al vast begonnen

Waarom deze topic: Omdat dit spel de engelse versie en japanse versie toch veel intresante Discussies oplevert

Andere NINTENDO DS TOPICS:

Het Nintendo DS topic
Het Nintendo DS topic deel 2
Het Nintendo DS topic deel 3

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 114119 op 10-12-2004 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Meteen even reageren door de belangrijke vraag te stellen?

Waar kan je nu luigi en wario vinden }:O }:O }:O

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

Topicstarter
Ik zou het niet weten omdat ik zelf nog aan het wachten ben op m'n ds totdat ik em krijg van lik-sang.com

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 114119 op 10-12-2004 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:15
Anoniem: 114119 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 01:48:
Illusion GAmes in Hoofddrop adres en telefoon gegevens staan in Het Nintendo DS topic deel 3
Volgens mij bedoelt die in het spel zelf ;)

Misschien heb je wat aan deze walkthroughs:

http://www.neoseeker.com/...html?rlid=90738&rid=84262
http://faqs.ign.com/articles/568/568794p1.html

* Milenco heeft ondertussen 9 sterren, en nog flink wat puzzelwerk te gaan :D

Edit:

Je hebt het dus al aangepast ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Milenco op 10-12-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor degenen die de US versie willen hebben:
"Save Games" in Amsterdam Noord heeft er nog genoeg liggen @ €49,95 (Japanse versie is te koop bij mij.)

Ik heb nu 29 sterren.
Dacht dat ik al redelijk ver was, tot ik de lijst bekeek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:51
die "save games" doet zeker niks via de post ?... geen zin om helemaal naar a'dam te rijden... veelste ver weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mensen met een N64 en SM64 > Hoe leuk is SM64DS nu nog? En hoe ok bestuurt het tov de N64-versie? (met de nepthumbstick :P)
Ik heb zelf geen N64, maar wel veel SM64 gespeeld vroeger en een tijd geleden het ook weer practisch uitgespeeld op m'n pc.
Maar ik houd nogal van nieuwe glimmende dingetjes en een DS met SM64DS ziet er dan natuurlijk erg leuk uit :Y)
Is het dus de moeite waard als je het al best goed kent?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Mario:
spoiler:
krijg 8 sterren, loop in de rec. room naar de deur met 'n 8 erop en spring in het mario schilderij. Versla de goomba king om mario te unlocken.

Luigi:
spoiler:
In big boo's mansion loop je op de eerste etage naar de deur aan de rechterkant. Daar kan je een kleine verhoging zien en 'n rood blok in de lucht. Spring met 'n wall jump of dmv het rode blok door het gat in het plafond naar de volgende verdieping.
Ga door de deur, loop het hoekje om en aanschouw, het schilderij van luigi

Wario
spoiler:
Met luigi loop je vanuit de main hall naar de kamer met de spiegels aan de muur. Als je goed kijkt zie je 'n schilderij van luigi hangen maar de reflectie in de spiegel laat wario zien. Pak een bloem en loop door de spiegel heen, spring vervolgens in het schilderij en tada! wario!
Okyah schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:13:
Mensen met een N64 en SM64 > Hoe leuk is SM64DS nu nog? En hoe ok bestuurt het tov de N64-versie? (met de nepthumbstick :P)
Ik heb zelf geen N64, maar wel veel SM64 gespeeld vroeger en een tijd geleden het ook weer practisch uitgespeeld op m'n pc.
Maar ik houd nogal van nieuwe glimmende dingetjes en een DS met SM64DS ziet er dan natuurlijk erg leuk uit :Y)
Is het dus de moeite waard als je het al best goed kent?
De DS versie is anders in het opzicht dat er een aantal nieuwe levels of aanpassingen in levels zijn gemaakt. niet echt iets om warm voor te lopen dus. Daarnaast is de multiplayer niet meer dan 'n gimmick die ik zelfs met m'n lolligste bui nog niet langer dan 30 minuten volhou. De minigames daarintegen zijn geweldig. deze kunnen echt door iedereen urenlang gespeeld worden (daar zie ik de DS ook uitblinken) Daarnaast is Mario64 voor mij 'n spel waar ik al uren en uren plezier aan had beleefd. ik merk dat hoewel er weinig nieuws te beleven is, deze spelervaring goed naar voren komt op het apparaatje. dus in die zin is het een geslaagd product.

en als laatste, is 't de moeite waard? als je al eens 120 sterren hebt gehaadl in 64 (takke lang gespeeld) dan zou ik zeggen dat je zo verslaafd was dat je deze ook nog wel wilt halen ;)

[ Voor 46% gewijzigd door RSP op 10-12-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Deze site is wel interessant voor mensen die de Jap versie hebben (iig om enig idee te krijgen wat je nou moet doen in een missie).

Ook zijn er wat verschillen naar voren gehaald.

http://www.classicgaming.com/tmk/sm64_j-e.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

warchaser schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:02:
die "save games" doet zeker niks via de post ?... geen zin om helemaal naar a'dam te rijden... veelste ver weg!
Save games op eBay.

(Check helemaal onderaan bij die berichtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130631

Ik heb m ook binnen:D, nou de ds nog. Maar die is vanmiddag verzonden.

Wat is dat chipje klein:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Waar in Amsterdam zit dat Save Games? En hebben ze ook nog Nintendo DS-en liggen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:34

Polycom

Poes van goud

Dat vind ik nou zo jammer van nintendo.. dit vind ik gewoon uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

Heb je het al gespeeld of vind je het gewoon uitmelken omdat er al zo'n game bestaat.....Heb genoeg over het spel gehoord waardoor ik het toch nog graag zou willen spelen XD al heb ik de N64 versie een paar keer uitgespeeld.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ’m op de DS ook veel gespeeld, maar ik vermaak me prima (verslaafd :P) met de DS versie hoor.
Willybubba schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:50:
Waar in Amsterdam zit dat Save Games? En hebben ze ook nog Nintendo DS-en liggen?
Klik voor de lol ’s op die eBay link, 2 posts boven de jouwe.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep heb hem ook bij die kerel gekocht op Ebay. Had het spel en de DS al na 1 dag in huis! Later ook Spiderman 2 besteld en ook al na 1 dag in huis. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klein detail: ’t Is een gameshop.. (en een vette ook ! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd klopt. Woon jammergenoeg in gelderland dus kan er niet zo even langs ofzo. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Ik ben nu bezig de mini-games te unlocken (met Yoshi). Nu heb je standaard al 2 mini-games, en schijn je er met konijntjes nog eens 7 te kunnen unlocken. Ik kan echter maar 5 konijntjes vinden voor het kasteel, die andere 2 zijn spoorloos. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Milenco schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:52:
Ik ben nu bezig de mini-games te unlocken (met Yoshi). Nu heb je standaard al 2 mini-games, en schijn je er met konijntjes nog eens 7 te kunnen unlocken. Ik kan echter maar 5 konijntjes vinden voor het kasteel, die andere 2 zijn spoorloos. Iemand een idee?
Misschien ff worteltjes halen voor bij de film vanavond :?

Alle konijntjes voor Yoshi
spoiler:
======================
Yoshi (Yellow Rabbits)
======================

1. In front of the castle's main doorway, you'll find 3 rabbits. Chase them
down and swallow them for their keys.

2. See #1.

3. See #1.

4. To the right of the castle's entrance, you'll find a flower bed. A rabbit
is over there with another key.

5. Heading directly straight from the castle entrance when outside, you'll
find this rabbit in the hedges.

6. After you drain the castle moat, go outside and you'll find this one
running around where there used to be water.

7. In the castle basement, you'll find a bunch of hallways leading to some of
the worlds. A lone rabbit runs around down here.

Yep, gewoon gegoogled naar walkthrough!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Bedankt! Ik had de walkthrought idd zelf ook al gevonden, en nu alle 9 mini-games van Yoshi gevonden, en 8 van Mario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Luigi wil ik wel snel unlocken om lekker op konijnenjacht te gaan. Die mini-games zijn zo'n enorm pluspunt! Ik speel de hoofdadventure eigenlijk voornamelijk daarvoor. Dalijk eens ze allemaal voor Yoshi en Mario scoopen. Dan eens op zoek naar Luigi al weet ik niet eens in waar de wereld is waarin ik moet kijken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Deddiekoel schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:25:
Luigi wil ik wel snel unlocken om lekker op konijnenjacht te gaan. Die mini-games zijn zo'n enorm pluspunt! Ik speel de hoofdadventure eigenlijk voornamelijk daarvoor. Dalijk eens ze allemaal voor Yoshi en Mario scoopen. Dan eens op zoek naar Luigi al weet ik niet eens in waar de wereld is waarin ik moet kijken...
Hint: Kijk eens in de kelder bij die achtertuin waar al die spookjes ronddwalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Jumpiefox schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:05:
Heb je het al gespeeld of vind je het gewoon uitmelken omdat er al zo'n game bestaat.....Heb genoeg over het spel gehoord waardoor ik het toch nog graag zou willen spelen XD al heb ik de N64 versie een paar keer uitgespeeld.
Ik heb de N64 versie ook helemaal uitgespeeld (120 sterren), en ook wil het nog wel een keer doen op DS. Het blijft 1 van de beste spellen ooit, en die nieuwe levels wil ik ook wel zien. Evenals al die minigames.

Maar toch... toch ben ik het wel een beetje eens met Pu_Dy. De DS lanceren met Mario64... dat zou hetzelfde zijn als wanneer de SNES was gelanceerd met Super Mario Allstars. :/
"Kijk eens, om te laten zien wat onze 16 bit computer allemaal kan... hebben we een paar tien jaar oude spelletjes een beetje opgeleukt." Ik ben benieuwd of de SNES dan ook zo'n succes was geworden. Opzich kan ik heus wel leven met wat er op die Mario64DS-cartridge staat, het is vooral het feit dat dit toch een beetje de flagship moet voorstellen van Nintendo's nieuwe handheld. Er had nu gewoon een nieuw spel beschikbaar moeten zijn. Dan hadden ze dit later alsnog uit kunnen brengen. Maar ja.

(Dit alles onder voorbehoud, ik heb Mario64 DS nog niet kunnen spelen. ;) Maar ik kan me er denk ik wel een aardig beeld van vormen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kan je ook gewoon bestellen bij save games ipv op ebay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:41

amd187

Ondertitel

Ik heb dit toffe spel ook, samen met m'n lieve DS :)
allebij weg van savegames, onder rembours laten zenden.
er zit bij mij helaas 1 dode pixel in het touchscreen, gelukkig wel helemaal aan de linkerkant 3 pixels vanaf de rand ongeveer.
Of ik dat ding opstuur voor garantie weet ik nog niet, in ieder geval niet snel want dan ben ik hem te lang kwijt om mijn Mario 64 DS verslaving aan te kunnen ;)

Maar goed, ik heb een vraag aan jullie.
Is het bij jullie ook al eens gebeurd dat het "surround" geluid niet helemaal klopt?
ik heb nu na toch wel een uurtje of 6 gespeeld te hebben met mario 64 DS, het al 2 keer meegemaakt dat het geluid oppeens ontzettend ging overdrijven met echos.
Hoe en wanneer dit precies gebeurde weet ik niet, maar het ging pas weg toen ik het ding uit en aan zette...
Is dit bij jullie ook al eens gebeurd?
of staat hij bij jullie allemaal ingesteld op stereo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
dus als ik een overboeking naar Save games stuur.. met mijn adres, en Mario 64 DS save games amsterdam bij omschrijving zou ik hem moeten krijgen ?? heeft die winkel ook een telefoonnummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

warchaser schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:37:
dus als ik een overboeking naar Save games stuur.. met mijn adres, en Mario 64 DS save games amsterdam bij omschrijving zou ik hem moeten krijgen ?? heeft die winkel ook een telefoonnummer ?
http://www.savegames.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 10:09

BitByter

Prutst dit forum

iemand screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

amd187 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:50:
dat het geluid oppeens ontzettend ging overdrijven met echos.
Hoe en wanneer dit precies gebeurde weet ik niet, maar het ging pas weg toen ik het ding uit en aan zette...
Is dit bij jullie ook al eens gebeurd?
of staat hij bij jullie allemaal ingesteld op stereo :)
Jep ! Heb ik ook een keer gehad idd.
Ging gelukkig na een minuutje over.
Verder heb ik wel dat het lijkt alsof m’n boxjes zijn opgeblazen.
Bij sommige geluiden overstuurt ’ie echt te erg. Vooral bij dat warpgeluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Ah, gelukkig ben ik niet de enige.
Ik was al bang dat er naast die dode pixel op mijn DS er nog meer mee aan de hand was. :)
Die mini games zijn overigens echt te verslavend, ik was vanacht tot een uur of 5 met die spellen aan het klooien :)
De tijd was me echt totaal ontschoten :D
Sceenshots heb ik geprobeerd te maken van het spel, maar dit gaat best ruk met TFTtjes... of de belichting was niet goed oid, maar ze zijn zwaar lelijk de foto's.
ik zal zo nog es proberen of ik er mooie plaatjes van kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb Luigi gevonden en ook een paar van zijn minigames. Als er 9 per karakter zijn dan moet ik er nog 2 voor Mario 0 voor Yoshi en 3 voor Luigi en nog 7 voor Wario.

Game rokt. Maar ik had ook liever een echt nieuwe game gezien. Ik denk dat ze SM64 als tech demo al hadden gemaakt en er geen tijd was om de nieuwe Super Mario Bros game (die wel is aangekondigd) af te krijgen. Ik had de game dan ook liever als gratis game bij de NDS gezien...
Ach ja, de game rokt wel en de NDS is er al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier mensen die de Japanse versie hebben? En zo ja, speelt dat een beetje? Is het gebrek aan engels erg irritant voor hints etc?

Stukkie boven had ik al een site gepost voor vertaling van de levelnamen, dus als dat het enige is.

Reden van me vragen is voornamelijk omdat ik de japanse versie had besteld omdat het nogal onduidelijk was of je ook naar engels kon switchen en ik niet 2 weken wou wachten.
Echter nu is het spel voorradig, ook al is die behoorlijk duur.
(PS: is de intro Jap gesproken of in het engels? zou wel filmpje ervan willen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kan ik um hiero gewoon bestellen ?? welke verzendkosten zijn het beste/snelste... ? issie nog op voorraad ??

http://www.savegames.nl/catalog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zal wel he. :) En anders gewoon even mailen.

Je krijgt snel reactie en als je het geld gewoon overmaakt heb je het spel zo in huis.

Heb 2 games + mijn DS hier gekocht en alles verliep perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 20:43

PJJ

Iemand hier die de japanse heeft? Japans is toch niet echt irritant in een game als mario 64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
net de amerikaanse besteld bij Save games, volgens hun issie dinsdag binnen :), zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb èn de JAP èn de US en ik beleef toch echt veel meer plezier aan de US.
Sommige hints had ik echt wel nodig, en het is voor mij beter voor de 'beleving' (niet te zwaar opvatten :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind de uitleg vqn verschillende moves wel prettig. Maar die zijn online ook te vinden. Daarnaast is dit mijn eerste keer met SM64 dus ik kan wel wat hints gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zooo.. ik zit nu op 107sterren. Het sterretjes verzamelen gaat erg vlot.Zonder walkthrough btw, ik snap niet dat jullie daar naar kijken, gewoon oldschool doen: zoeken tot dat je in slaap valt. Heb het spel vorige week met de minimaal 80 benodigde sterren uitgespeeld, einde was niet echt flitsend, hoe dat 2e scherm gebruikt wordt tijdens dat eindfilmpje, is echt belabberd.

Heb trouwens alle mini games op 1 na van luigi. Die minigames zijn bij nader inzien niet zo fantastich,er zitten veel de zelfde games in alleen dan wat moeilijker ofzo. Ik zelf vind de games van Mario & Wario het leukst. Luigi heeft eigenlijk alleen maar kaart spelletjes..beetje 1tonig(picture poker roeleerd daarintegen wel)
Hoe zit het met jullie high scoren van de minigames? Kom op post jullie scores :d

Alleen wat ik nu weer mee maak.. triest hoor

Zilveren Bunny
spoiler:
Ik heb nu alle zilveren bunnies gevonden om die deur naast de deur van Wario open te maken.. lk denk dit wordt vet--> een nieuwe character(Toad/Peach) of een nieuwe outfit ofzo... Maar nee hoor.. blijkt dat al die moeite gewoon voor 1 ster is. pff... wat een reward :?

[ Voor 23% gewijzigd door Sur_G op 22-12-2004 00:05 . Reden: Spoilerbalkie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan iemand mij nog ff een hint geven hoe ik Luigi kan unlocken ?
Ik heb een heel klein stukje walkthrough gelezen, maar daar stond het niet echt logisch beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
x KeN x schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:46:
Kan iemand mij nog ff een hint geven hoe ik Luigi kan unlocken ?
Ik heb een heel klein stukje walkthrough gelezen, maar daar stond het niet echt logisch beschreven.
Luigi unlock spoiler:
spoiler:
Als je bij Big Boo's Haunt bent (in de achtertuin bij die geestjes moet je die grote Boo kapot maken voor een ingang naar de haunt), dan ga je het kasteel daar binnen. Je moet hier als Mario naar binnen gaan. Dan ga je naar boven toe (er komt een trap tevoorschijn als een een bepaalde ster hebt gehaald in dat level. Ik weet zo niet meer welke). Als je boven bent, ga je de deur helemaal rechts in. Dan zie je links van je scherm een boekenkast. Loop rechtdoor totdat je bij een verhoging komt. Spring hierop, pak die flower om Mario te veranderen in een luchtballon en zweef naar boven. Als je door de deur gaat zie je gelijk rechts een schilderij met Luigi erop. Spring hierdoor en je komt in zon doolhof. Je moet hier eerst de deur rechts pakken, dan de deur links, dan weer rechts en als laatste rechts. Dan over die vallende brug de plateau'tjes op omhoog naar zo'n ingang. Dan kom je bij Boo. Raak hem 3 keer van achteren en hij geeft je de sleutel voor Luigi. Let wel ff op, want de ene keer kan je hem alleen in het spiegelbeeld zien en de andere keer 'gewoon'.

Zo zou je het wel moeten lukken. Uitleg toch iets groter geworden dan ik had gedacht :X

[ Voor 3% gewijzigd door Milenco op 14-12-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

ahum, waarom word er hier niet met zwart gewerkt qua spoilers?
je kan er wel leuk SPOILER: boven zetten, maar dat werkt niet, je leest het dan automatisch toch wel omdat je iets opvalt in de tekst :(

[ Voor 4% gewijzigd door amd187 op 14-12-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks Milenco ! Ga ’t gelijk ff proberen.

En misschien een idee voor spoiler tags: Zet er ff boven waarover het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
x KeN x schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:31:
Thanks Milenco ! Ga ’t gelijk ff proberen.

En misschien een idee voor spoiler tags: Zet er ff boven waarover het gaat.
Is het gelukt?

Toch maar ff spoiler tags gebruikt idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
shit, m'n mario is nog niet binne... Nja, hopen dat ie der morgen wel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Milenco schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:59:
[...]

Is het gelukt?

Toch maar ff spoiler tags gebruikt idd :)
Yep.. ik loop nu naar de L-deur toe in het bezit van de L-sleutel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hoe doe ik alweer een spoiler tag(code) gebruiken?

(is voor mij bijna niet te achterhalen,heb tijdelijk geen internet dus doe ik alles met de browser op mn phone. Is niet echt een pretje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

spoiler:
Zo.. :P.............."spoiler" tussen haakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
x KeN x schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:45:
spoiler:
Zo.. :P.............."spoiler" tussen haakjes
[spoiler]tekst[/spoiler]

Zo dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Nu we toch verzoekjes aan het doen zijn... Waar kan ik de knop vinden om die rode blokken te unlocken en waar zit onze grote vriend Wario verstopt?
spoiler:
Om luigi te krijgen kun je ook zonder die trap op de 1e verdieping komen. Je moet dan bij binnenkomst de deur linksachter nemen, daar kun je met een walljump in de hoek linksachter (oppassen voor het vuur) op het hekwerk erboven terecht komen. Vanuit daar kun je naar de kamer met de vehoging. Daar kun je dan met de walljump weer een verdiepingkje hoger komen. Zo is het mij iig gelukt!

[ Voor 54% gewijzigd door Deddiekoel op 15-12-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kheb um ook net binnen.. en ff een paar minigames gespeeld.. zijn egt verslavend!!

btw.. wat is jullie highscore bij dat katapult spelletje ? bij mij nu 52700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Potverdomme.
Postbode mag wel opschieten, weet niet tot hoe laat TPG blijft bezorgen :/

Heb wel al mini games gespeeld op andere DS, die zijn echt uber! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 62837 op 15-12-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ben ik btw de enige die het jammer vindt dat je geen naam kan invoeren bij minigame highscores ?
Echt matig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Deddiekoel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:02:
Nu we toch verzoekjes aan het doen zijn... Waar kan ik de knop vinden om die rode blokken te unlocken en waar zit onze grote vriend Wario verstopt?
spoiler:
Om luigi te krijgen kun je ook zonder die trap op de 1e verdieping komen. Je moet dan bij binnenkomst de deur linksachter nemen, daar kun je met een walljump in de hoek linksachter (oppassen voor het vuur) op het hekwerk erboven terecht komen. Vanuit daar kun je naar de kamer met de vehoging. Daar kun je dan met de walljump weer een verdiepingkje hoger komen. Zo is het mij iig gelukt!
spoiler:
Rode Blokken:
Als het kasteel binnen bent gekomen en je staat voor de trappen, moet je ff in die lichtstraal in het midden staan. Druk dan X om te 'kijken', en kijk direct in dat licht. Dan kom je in zo'n wereld waar je met Mario kan vliegen enzo, en daarzo kan je die blokken unlocken (Wing Cap stage heette die dacht ik).

Wario:
Met Luigi ff naar de mirror-room gaan op de tweede verdieping. Op die plateau's staat dan een Power Flower die je moet gebruiken om Luigi ontzichtbaar te maken. Ren door de spiegel heen en spring in het Luigi/Wario schilderij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120741

warchaser schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:20:
kheb um ook net binnen.. en ff een paar minigames gespeeld.. zijn egt verslavend!!

btw.. wat is jullie highscore bij dat katapult spelletje ? bij mij nu 52700 :)
83700:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
dag.. bij mij nu op 56.000 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha ik zit op de 52.000
51 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105909

dis toch in principe precies het zelfde als op de n64?
zo ja: dan ga ik hem wel spelen op de n64 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
nee, meer sterren, 4 caracters, minigames enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

en vergeet de verbeterde graphics niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

en het feit dat het in je broekzak kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Het is idd een erg sterke game. Het "jagen op minigames" vind ik echt een leuke sidequest. Dat doen is voor mij de hoofdreden om de andere karakters te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
weet iemand hoe je chain-chomp's gate open krijgt..
bij bob-omb battlefield

en hoe komt het .. dat ik het gevoel heb dat er maar heel weinig levels zijn ?
nu 23 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

warchaser schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:08:
weet iemand hoe je chain-chomp's gate open krijgt..
bij bob-omb battlefield

en hoe komt het .. dat ik het gevoel heb dat er maar heel weinig levels zijn ?
nu 23 sterren
spoiler:
Dat paaltje waar die ketting aan vast zit moet je de grond in stampen...dan is ie zo blij dat 'ie dat hek eruit ramt.

Er zijn 15 levels meen ik, en nog een zooitje kasteel-sublevels, ben je al in de kelder geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amd187 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:09:
en het feit dat het in je broekzak kan....
Ik vind hem toch niet echt broekzakformaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hijs net zo groot als de gba advance.. alleen wat dikker..

bedankt btw.. kga het meteen proberen
nee.. ik ben nog niet in de kelder geweest :)
kheb dus nog veel te gaan :)

ps.. wat kan je met die bowser key ?

[ Voor 11% gewijzigd door warchaser op 18-12-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

johnnyv.nl schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:15:
[...]

Ik vind hem toch niet echt broekzakformaat :/
Dan vind je dat toch lekker niet..
Ik neem ’m vaak genoeg mee in m’n broekzak.. past makkelijk 8)

en warchaser.. Probeer ’ns alle 7 sterren in een level te halen voor je naar de volgende gaat.
Ben je ècht wel eventjes zoet mee hoor.. geloof me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
x KeN x schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:22:
[...]

Dan vind je dat toch lekker niet..
Ik neem ’m vaak genoeg mee in m’n broekzak.. past makkelijk 8)

en warchaser.. Probeer ’ns alle 7 sterren in een level te halen voor je naar de volgende gaat.
Ben je ècht wel eventjes zoet mee hoor.. geloof me :D
Alle 8 :) Als je 100 coins vindt in elk level krijg je ook een ster, vergeet dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
joepie
net nieuwe minigames geunlocked van mario nu 4 minigames van mario derbij en 3 van joshi

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Milenco schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:06:
[...]

Alle 8 :) Als je 100 coins vindt in elk level krijg je ook een ster, vergeet dat niet :)
Aii.. Dat bedoelde ik ook.. dat bedoelde ik ook B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 6193 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:14:
[...]
spoiler:
Dat paaltje waar die ketting aan vast zit moet je de grond in stampen...dan is ie zo blij dat 'ie dat hek eruit ramt.
Dat kan ook anders:
spoiler:
Als je de rode blokken aktief hebt gemaakt en je hebt Luigi gevonden dan kun je met Luigi (loopt ook een luigi cap rond) ontzichtbaar worden en zo door het hek heenlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Deddiekoel schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:04:
[...]

Dat kan ook anders:
spoiler:
Als je de rode blokken aktief hebt gemaakt en je hebt Luigi gevonden dan kun je met Luigi (loopt ook een luigi cap rond) ontzichtbaar worden en zo door het hek heenlopen!
Dat is misschien wel een stuk makkelijkere manier. Bij die ster zat ik ook wel ff te kutten (op de eerste manier gedaan dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik wist ’m gelukkig nog van de N64 hehe.
En die 2e manier is wel handig, maar dan moet je al wel een stuk zijn gevorderd in het spel.

Hoeveel sterren heeft iedereen nu eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
'Red Coins On The Floating Isle'

In dat level met die lopende muren... hoe kom je op die eilanden waar nog 2 rode muntjes liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik begin nu op een punt te komen dat ik niet zo goed meer snap wat ik nu eigenlijk moet doen...
Ik heb nu iets van 24 sterren maar de beschrijvingen voor de levels maken mij niet veel wijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Eindelijk m'n 150 sterren hehaald :) Nu alleen nog Bowser voor de laatste keer verslaan, die kerel is echt supergoed geworden nu :(

Iemand nog tips voor Bowser in the Sky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:15
het spel klinkt wel leuk maar is het ook een beetje moeilijk? zitten er leuke puzzels bij? want als ik die filmpjes enzo zie zie ik altijd hetzelfde :|

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Eindelijk! Uitgespeelt :)

Eigenlijk was dat laatste Bowser level ook niet zo heel moeilijk:

spoiler:
Gewoon bowser één keertje pakken, dan een klein beetje richting een mijn gooien (niet van het veld af), net zolang totdat je bijna op die mijn zit, en dan is de kans dat je Bowser daarmee raakt natuurlijk al een stuk groter :). Als je het veld weer in komt gevlogen, gelijk proberen te pakken (als die nog ligt) en hetzelfde trucje herhalen. Daarna stampt die stukken van het veld af (maar blijft wel op één plek staan). Dan hem naar een uiteinde van het veld gooien (beetje bij beetje). Op zo'n punt van die ster dus. En dan mikken op een mijn en hopen dat je geluk hebt :D

* Milenco is iig een cake aan het bakken met Peach en de rest van de gang :7
YoshiBignose schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:25:
het spel klinkt wel leuk maar is het ook een beetje moeilijk? zitten er leuke puzzels bij? want als ik die filmpjes enzo zie zie ik altijd hetzelfde :|
Niet echt. Naar mijn idee is het enige wat 'moeilijk' is, de behendigheidsdingen die je moet doen om sterren te pakken. Geen raadsels enzo dus oplossen. Nouja, de naam van de ster is een raadsel, als je die 'solved', dan weet je waar je de ster kan vinden. Zo heet een ster bijvoorbeeld 'Mario Wings to the Sky'. Dan weet je dus eigenlijk dat je voor deze ster met Mario moet spelen, het veertje moet hebben zodat die kan vliegen, en dat de ster waarschijnlijk ergens in de lucht zit, of waarvoor je moet vliegen om hem te bereiken.
Maar naast dat geen puzzels en ongein..helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Wat is jullie beste tijd eigenlijk in 'The Princess's Secret Slide'? Dat is die glijbaan bij de character-room (in dat schilderij rechts). Ik zit nu op 17.95 seconden *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Milenco schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:27:
Niet echt. Naar mijn idee is het enige wat 'moeilijk' is, de behendigheidsdingen die je moet doen om sterren te pakken. Geen raadsels enzo dus oplossen. Nouja, de naam van de ster is een raadsel, als je die 'solved', dan weet je waar je de ster kan vinden. Zo heet een ster bijvoorbeeld 'Mario Wings to the Sky'. Dan weet je dus eigenlijk dat je voor deze ster met Mario moet spelen, het veertje moet hebben zodat die kan vliegen, en dat de ster waarschijnlijk ergens in de lucht zit, of waarvoor je moet vliegen om hem te bereiken.
Maar naast dat geen puzzels en ongein..helaas.
Ehhh, ik voel me nu heel dom, ik heb die level ook gedaan maar volgens mij niet goed? Wat moet je daar dan doen want ik heb nog geen ster gehaald met een vliegende Mario...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Hidde schreef op maandag 20 december 2004 @ 07:10:
'Red Coins On The Floating Isle'

In dat level met die lopende muren... hoe kom je op die eilanden waar nog 2 rode muntjes liggen?
spoiler:
Als je naar het hoogste plateau gaat (daar waar je via de bewegende wenteltrap naar het torentje kan) Dan zie ja daar een plank rechtop staan. Schop/sla die omver met mario/luigi/wario en je kan naar het floating island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Deddiekoel schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:06:
[...]

Ehhh, ik voel me nu heel dom, ik heb die level ook gedaan maar volgens mij niet goed? Wat moet je daar dan doen want ik heb nog geen ster gehaald met een vliegende Mario...
spoiler:
Je hebt nodig: Mario, Veertje, Kanon.
Je moet jezelf naar dat drijvende eiland schieten, en vanuit daar het veertje pakken in die box en in het kanon daar gaan zitten. Dan zie je allemaal munten-ringen waar je doorheen moet schieten. Je moet van elke 5 ringen de middelste munt pakken zodat er een ster verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo heb weer internet, zodat ik weer eens kan posten...

Ik ben inmiddels al wat gevorderd met de sterretjes. Ik zit nu op 123 sterren... Heb er nog een paar te gaan. Heeft iemand van jullie de orginele Mario 64 bij de hand? Want wat ik nu wil weten is(ben het vergeten) wat er nou in de levels is veranderd. Die switch star is volgens mij helemaal nieuw en die zilveren sterren toch ook of niet? Maar waar zijn die dan voor in de plaats gekomen? Of moest je eerst in elke level maar 6 (ipv 7, excl 100 coins ster) sterren te behalen?

Minigame High Scores:
Nu jullie ook wat verder zijn gevorderd met het spel, hoe zit het met jullie mini game high scores...

Ik zal eens beginnen met een aantal scores van mij.

Yoshi
-Wanted: Level 126(kon wel verder, maar was erg moe ik zat echt lang te spelen, dus ben maar gestopt)
-Hide & Boo seek: Level 10
-Tox Box Shuffle: Level 40
-Mix a Mug: Level 41

Mario
-Mario's Slides: Level 19
-Sort or 'Splode: 163
-Bounce and Trounce: 102
-Shell Smash: 43990

Luigi
-Picture Poker: Hier zit ik nu op 1703 muntjes en ik zit op het moment in level 31

Wario
-Snowball Slalom: 14"75
-Lakitu Launch: 31

Zooo... ik daag jullie uit om mijn Lakitu Launch te verbeteren... :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Sur_G op 22-12-2004 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
wat is lakitu launc ookweer ? is dat met die bommetjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Sur_G schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:20:
Zo heb weer internet, zodat ik weer eens kan posten...

Ik ben inmiddels al wat gevorderd met de sterretjes. Ik zit nu op 123 sterren... Heb er nog een paar te gaan. Heeft iemand van jullie de orginele Mario 64 bij de hand? Want wat ik nu wil weten is(ben het vergeten) wat er nou in de levels is veranderd. Die switch star is volgens mij helemaal nieuw en die zilveren sterren toch ook of niet? Maar waar zijn die dan voor in de plaats gekomen? Of moest je eerst in elke level maar 6 (ipv 7, excl 100 coins ster) sterren te behalen?

Minigame High Scores:
Nu jullie ook wat verder zijn gevorderd met het spel, hoe zit het met jullie mini game high scores...

Ik zal eens beginnen met een aantal scores van mij.

Yoshi
-Wanted: Level 126(kon wel verder, maar was erg moe ik zat echt lang te spelen, dus ben maar gestopt)
-Hide & Boo seek: Level 10
-Tox Box Shuffle: Level 40
-Mix a Mug: Level 41

Mario
-Mario's Slides: Level 19
-Sort or 'Splode: 163
-Bounce and Trounce: 102
-Shell Smash: 43990

Luigi
-Picture Poker: Hier zit ik nu op 1703 muntjes en ik zit op het moment in level 31

Wario
-Snowball Slalom: 14"75
-Lakitu Launch: 31

Zooo... ik daag jullie uit om mijn Lakitu Launch te verbeteren... :Y)
De enige mini-game die ik af en toe doe is Sort or ' Splode, daar heb ik nu 197 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
In welke levels kan je extra minigames halen? En minigames haal je toch door konijntjes te vangen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie zouden die Wario minigame moeten doen met die kaart.
Daar moet je je heel goed op concentreren en dan kiezen welke kaart het is.
Ik ben tot 22 gekomen, hoe ik dat voormekaar heb gekregen is voor me klasgenoten nogsteeds een raadsel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je ziet een fractie van een seconde vaag welk symbooltje het is.
Als je knippert mis je 'm iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanted 100+?
Hmmz....op irc.tweakers.net #nds komen we gemiddeld op 600

Mijn record is 1022 (kon nog wel verder, maar DSje moest weer mee volgende dag)
Was er trouwens zo'n 3 uur mee bezig ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Mja bij Wanted kan je eeuwig doorgaan, wordt niet moeilijker.

Alleen die 2e Wario Game met die sneeuwbal :S Ik krijg die sneeuwbal niet eens snel vooruit, hoe doen jullie dat?

[ Voor 49% gewijzigd door Hidde op 24-12-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde dus die minigame die 2e in de onderste rij staat bij Wario ;)
"Wanted" ben ik slecht in, net als destijds bij SMB 3.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 62837 op 24-12-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik heb geen onderste rij, hoe haal je in jezusnaam nieuwe minigames en welke levels!? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmmm.... wordt mario ds uberhaupt nog gespeeld? Al weken geen activity hiero...
Anyway.. ik heb ze... jah alle 150 sterren :7

Was het de moeite waard?
In 1 woord-->
spoiler:
NEEEEEEEEE GVD wat een klote werk voor niets :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik zit op 90 sterren, dus nog 60 te gaan. 60!!! Ik werd gek toen ik geen ster kreeg bij bowser! :P

Maar damn, 60 :o Nouja, dan hoef ik niet bang te zijn dat ik tot maart niets te doen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133632

Kan iemand mij vertellen waar de mirror-room is en hoe ik er kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Of moest je eerst in elke level maar 6 (ipv 7, excl 100 coins ster) sterren te behalen?
Juist. Op de Nintendo 64 waren er telkens 6 opdrachten ipv 7.
Verder zijn er ontelbaar veel kleine dingetjes veranderd volgens mij (ongetwijfeld om de nieuwe moves van de 3 andere personages te benutten). Heuveltjes die er eerst niet waren, extra platformpjes, gras waar eerst zand was, een extra loopbrug om uit het water te komen (voor het kasteel)... enzovoorts enzovoorts enzovoorts.

_/-\o_ trouwens voor het pakken van alle 150 sterren.
Ik weet niet of ik het ook ga doen deze keer. In het origineel heb ik er wel 120 gehaald. In Sunshine op de cube heb ik ook alle shines gehaald... maar bij Mario64 DS heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik denk dat ik 'm uit ga spelen, proberen alle konijntjes te vangen... en dan vind ik het wel weer mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:24:
[...]

Juist. Op de Nintendo 64 waren er telkens 6 opdrachten ipv 7.
Verder zijn er ontelbaar veel kleine dingetjes veranderd volgens mij (ongetwijfeld om de nieuwe moves van de 3 andere personages te benutten). Heuveltjes die er eerst niet waren, extra platformpjes, gras waar eerst zand was, een extra loopbrug om uit het water te komen (voor het kasteel)... enzovoorts enzovoorts enzovoorts.

_/-\o_ trouwens voor het pakken van alle 150 sterren.
Ik weet niet of ik het ook ga doen deze keer. In het origineel heb ik er wel 120 gehaald. In Sunshine op de cube heb ik ook alle shines gehaald... maar bij Mario64 DS heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik denk dat ik 'm uit ga spelen, proberen alle konijntjes te vangen... en dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Dank u, Dank u... Het heeft me veel moeite gekost. Maar het is me toch gelukt. 1 Ster heb ik niet kunnen vinden. Ook niet met de techniek te gebruiken: "Zoeken/alles proberen tot je erbij neervalt".
Toen maar een guide op internet gezocht. Welke ster? lees hieronder:
spoiler:
Die ster in het King Boo level,het level waar je Luigi moet bevrijden. Het is een secret star. Die ligt ergens aan het einde van het doolhof op je te wachten. Ga met Luigi goed zoeken en dan moet je hem vinden. Succes er in ieder geval mee. Mij was het niet gelukt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 133632 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:47:
Kan iemand mij vertellen waar de mirror-room is en hoe ik er kan komen?
Die zit op zolder.
Pagina: 1 2 Laatste