Een tijdje geleden ( een windows install geleden
) had ik het probleem dat ik geen avi's af kon spelen. ook geen enkele mpeg (1,2,4) werkte. Als ik dit probeerde speelde die soms heel even een klein stukje waarna erna de heele pc vastliep. Even makkelijker gezegt:
-Open bijv een avi file met MP ( met andere spelers geen verschil)
-Avi speelt soms heel even af
-muis begint heel raar te schokken/stotteren.
-Tot vervolgende de PC helemaal vastloopt.
-Dit altijd met gevolg met een PIEP!
IK dacht toen dat dit aan de windows install lag. Maar na een format en een reinstall later probeerde ik nog eens een avi file af te spelen. zelfde probleem.
ik heb verschillende codec's geprobeert waaronder FDDshow, de codec die bij divx player inbegrepen zat enz enz. ik kom er echt niet meer uit en wordt hier vreselijkpissed door deze laptop. ( ik vind ut maar een probleemgeval en vaak geiriteerd door zwakke prestaties
)
Het betreft btw een Acer aspire 1600 laptop
( Intel p4 2.4gig
Sis 645DX? Mobo
Ati mobile radeon 9000)
-Open bijv een avi file met MP ( met andere spelers geen verschil)
-Avi speelt soms heel even af
-muis begint heel raar te schokken/stotteren.
-Tot vervolgende de PC helemaal vastloopt.
-Dit altijd met gevolg met een PIEP!
IK dacht toen dat dit aan de windows install lag. Maar na een format en een reinstall later probeerde ik nog eens een avi file af te spelen. zelfde probleem.
ik heb verschillende codec's geprobeert waaronder FDDshow, de codec die bij divx player inbegrepen zat enz enz. ik kom er echt niet meer uit en wordt hier vreselijkpissed door deze laptop. ( ik vind ut maar een probleemgeval en vaak geiriteerd door zwakke prestaties
Het betreft btw een Acer aspire 1600 laptop
( Intel p4 2.4gig
Sis 645DX? Mobo
Ati mobile radeon 9000)