Toon posts:

Wat Raden jullie mij voor Dvd-Brander aan?!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een dvd-brander,de prijs maakt mij helemaal niet uit.
Het gaat mij meer om kwaliteit en snelheid nzo.
Het moet iets zijn waar ik na 6 maanden geen spijt van heb,omdat ie teveel is verouderd.

Ik heb zelf natuurlijk al rond gekeken enzo...
Ben nu zelf aan het twijvelen tussen Plextor PX-716A en de NEC-ND 3500.

Ik hoop dat jullie mij toch iets meer info kunnen geven,zodat ik toch een goeie keus kan maken.

Bedankt alvast!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-03 09:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als geld geen rol speelt neig ik toch altijd meer naar Plextor, hoewel ik zelf heel tevreden ben over m'n NEC'je. Ik zou eigenlijk niet weten of die Plextor nou veel duurzamer is dan de NEC, qua functionaliteit zijn ze in ieder geval gelijk.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Ja.
Het is voor mijn vriendin hun huishoude.
Die branden niet veel dvds maar willen wel een dvd speler en een cd brander.
Dus kunnen ze beter iets nemen waar alle 2 in 1 zit neem ik aan?
Ze brander wel veel cds,maar willen persee een dvd brander...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:39
NEC. Als je DVD's wilt branden heb je aan Plextor geen goede. Niets dan ellende met die DVD-branders van Plextor hier en die NEC's lopen als een zonnetje. Nec zekerste weten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Ik ben een tikkie gek op m'n LiteON. Ik heb al een behoorlijke stapel NEC's binnen zien lopen voor RMA, en de LiteON's blijfen het doen. Misschien stom toeval, maar toch...

Overigens vind ik de AOpen DVD brenners, en dat 16x dinkje van BenQ ook niet slecht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:20:
Ik ben een tikkie gek op m'n LiteON. Ik heb al een behoorlijke stapel NEC's binnen zien lopen voor RMA, en de LiteON's blijfen het doen. Misschien stom toeval, maar toch...

Overigens vind ik de AOpen DVD brenners, en dat 16x dinkje van BenQ ook niet slecht.
Aopen cd-branders zijn veel problemen mee geweest. Ik raad je een NEC 3500a aan. ;)

Dit is meer een topic met: ''wat moet ik nemen'' :+ Zoek reviews etc. Er lopen zelfs topics hier op got (eentje zelfs van mij over de nec3500 :o )

[rml][ Ervaringen] NEC 3500A deel 2[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 00:25 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ - Welke DVD brander moet ik nemen?

[search=Plextor PX-716A]
[search=NEC ND-3500]
Ervaringen te over. En de Search op Plextor levert o.a. [rml][ brander keuze] Plextor 716/ NEC 3500 Kwaliteit voorop![/rml] op als 3e hit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.