Toon posts:

Iomega REV Automatic Eject

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een Iomega REV 35GB/90GB ATAPI in gebruik samen met de bijgeleverde Iomega Automatic Backup software. Het apparaat werkt perfect, maar we missen 1 optie in de software, of we zien hem over het hoofd.

Bij tapes kun je het zo instellen, dat de tape ge-eject wordt nadat de backup is voltooid. Nu willen we dat ook graag met de rev diskjes hebben. Weet iemand hier iets voor?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 08:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik ken die drive niet, maar als deze net als een ZIP drive ook als drive-letter avilable is, kun je een rechtermuisklik -> Eject doen.
Dat zou dan weer betekenen dat je een scriptje kunt schrijven die die drive eject, en dat scriptje als post-command in je backupsoftware zetten.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Koffie schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:11:
Ik ken die drive niet, maar als deze net als een ZIP drive ook als drive-letter avilable is, kun je een rechtermuisklik -> Eject doen.
Dat zou dan weer betekenen dat je een scriptje kunt schrijven die die drive eject, en dat scriptje als post-command in je backupsoftware zetten.
Je kunt inderdaad in de explorer met een rechtermuis klik een eject doen.
Ik zou hier inderdaad een scriptje van kunen maken, maar dit kan ik nergers in de backupsoftware inserten.
Ik gebruik de Iomega Automatic Backup Pro, die er is bijgeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
vrije schop,.