Ik heb sinds kort een laptop en de eerste 2 weken had ik gewoon normaal geluid. Nu is mijn geluid sinds vandaag ontzettend verzwakt. Ik heb de volumeregelaar helemaal open staan en ook in bijvoorbeeld winamp staat het volume maximaal ingesteld. Het probleem doet zich ook voor als hij met de adapter is aangesloten. Weet iemand misschien nog wat dit kan zijn.
heb je misschien per ongeluk een optie 'bass boost' aangevinkt? Op mijn vaio is het geluid dan een stuk zachter als zonder die optie.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Staat hij ingesteld bij speaker eigenschappen op Laptop speakers?
Dat hielp namelijk bij mij. (Al ik liever gewoon hoofdtelefoon er op aansluit, voor wat meer kwaliteit geluid. maar daar ging het niet om
)
Dat hielp namelijk bij mij. (Al ik liever gewoon hoofdtelefoon er op aansluit, voor wat meer kwaliteit geluid. maar daar ging het niet om
nee heel erg vreem. ik heb alle instellingen gekozen maar het geluid blijft gewoon erg laag. Lijkt wel of er ergens anders nog iets ingesteld dient te worden of zo
Verwijderd
zit er niet toevallig een extern volume knopje / draaischijfje waar je toevallig tegen aan heb gedrukt oid ?