[XP] Bestand verwijderen uit 'hsperfdata_K' lukt niet? *

Pagina: 1
Acties:

• Legio947
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik wil een bestand verwijderen, het wordt voor niks gebruikt.
En dit lukt niet.

Niet uit verkenner.
Niet uit cmd.
Niet uit cmd of verkenner in veilige modus.
Niet met BartPE (http://www.nu2.nu/pebuilder/).

Het bestand staat in de map "..\L\Local Settings\Temp\hsperfdata_K\" , ik kan die hele boomstructuur naar gelijk waar verplaatsen, dus het is zeker niet gebruikt. Maar die mappen kan ik ook niet wijzigen.

Het is niet groot, ik zou het evengoed ergens kunnen wegstoppen op mijn HDD en nooit last van hebben, maar ik vind dat ik dit moet kunnen verwijderen.

Screenshotje http://users.pandora.be/legio/3636/

Het is afkomstig van een nogal vreemde manier van windows installeren (Alles wat met windows te maken heeft deleten en dan installeren, alleen dat bestand kon niet verwijderd worden)

Verwijderd

je hebt wel de eigenschappen gecheckt en evt. aangepast? (Geen system file o.i.d)

Het is een bestandje dat bij een JavaRunTime hoort. Google
*knip
The file is created as part of win32's memory mapped file system. In essence,
it allows multiple processes to share the same piece of memory,
to share information or whatnot. Exactly who outside the current
process might want shared memory is a mystery. I imagine Sun
has some tools for understanding the layout of this memory, which
appears to be a bunch of Hotspot statistics (you can cat the file).
A quick search through the developer site doesn't reveal anything really
interesting (but I only did a brief search).
*knip

Verwijderd

Kijk ook eens naar de ultimate boot cd. Misschien dat daar nog een tooltje tussen zit waarmee je het kunt vewijderen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me een OS specifiek probleem. De hsperfdata wordt volgens mij door Windows gebruikt. Ik weet niet precies waarvoor; maar het heeft iig niets met software te maken :)

Vreemd bestand verwijderen lukt niet > [XP] Bestand verwijderen uit 'hsperfdata_K' lukt niet? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Legio947
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
De enige setting is archive, dus dat helpt al niks.

Het zou goed kunnen dat het een bestand is dat door windows gebruikt is maar na een verse windows install zou windows toch een nieuw moeten maken dacht ik zo ?
En toen windows niet op mijn pc stond heb ik gepoogd om het met BartPE het te verwijderen, dat ging ook niet echt. Dan zou het toch ook weg moeten zijn.

Anyway, ik zal het ergens in mijn user account temp dumpen en het zal ooit wel verdwijnen bij de volgende format, al blijf ik het erg vreemd vinden.