Asus A7V880

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Dag mensen.

Ik wou graag jullie meningen weten over de Asus A7V880 Chipset KT880 moederbord, ik neem die ipv de A7N8X-X Chipset Nforce 2, mij leek het dat ik er meer toekomst in zag.
Ik dus de a7n8x-x maar die was defect gegaan, dus kon ik kiezen de zelfde of een andere. Ik heb dus voor de A7V880 gekozen omdat ik daar meer toekomst in zag want hij hij een stuk meer opties.
Volgens een revieuw wat ik ergens had gelezen zat er intotaal maar 1,3% verschil in kwa prestaties.

Ik denk hier bij aan de toekomst , hoe langer ik er mee kan doen, kwa upgrades en dergelijke.

Ben ik verstandig geweest ?

Svp serieus beantwoorden :)

Mijn andere specs zijn :
Amd Athlon XP 3000+
Ati Radeon 9600PRO 256mb
WD 160gb 8mb 7200rpm

Bvd over jullie meningen :)

* -Thunder- Zwaait.

Blij Met Wilco

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Ik lees erg vaak dus en toekomst.. Maar voor een antwoord zou je gewoon even de draadjes op GoT en de reviews door moeten lezen. Een nieuw topic is echt niet nodig naar mijn mening.

Zo is er bijvoorbeeld ook nog : Asus A7V880 ervaringen? + info

Senri no michi mo ippo kara

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Het gaat me om vergelijking met deze 2....

Blij Met Wilco

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ikheb dit bord juist omdat ik geen rotzooi eromheen wou, lekker kaal, snel, bordje, het was als vervanger van me nforce2 plank, deze asus schijnt wat stabieler te zijn met overklokken, helaas beetje jammer dat je fsb in hetb ios niet hoger dan 227mhz kan...

Voor de rest prima ding, als je onboard firewire en genoeg heb aan 2ide en 2sata!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn glazen bol zegt.....

...

...

Helemaal niets :o

Koffiedik kijken heeft geen zin, beide plankjes zijn laatste-generatie SoA borden. Omdat er geen nieuwe SoA chips bij gaan komen (de Semprons zijn gewoon omgedoopte AXPs) zullen beide planken alle SoA CPUs ondersteunen, mits de BIOS updates blijven komen voor de nieuwere Semprons, maar omdat ze beiden van dezelfde fabrikant zijn maakt dat ook niets uit.

De A7V880 is iets trager en kaler, maar eerlijk gezegd ga je er geen donder van merken :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.