Toon posts:

[XP] Virus Java/BitVerify: hoe te verwijderen*?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
opeens sinds een paar dagen wordt ik elke uitgelogd als me monitor standby gaat....
energiebeheer staat "beeldsherm uitschakelen" uit en all dat andere ook :z
heb nog bij screensavers gekeken maar ook nix en search vind ook nix nuttigs

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waar heb je allemaal al op gezocht? Misschien al eens goed gescand op virussen en spyware? Wat is je OS dan zet ik dit conform Windows Operating Systems - Policy nog evn in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
kga wel ff hitmanpr draaien.... os is xp sp2 nl

argh krijg opeens dit: Afbeeldingslocatie: http://www.imagevenue.com/loc26/0d683_virus.JPG
heb ik toch misschien een virus :o

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 22:21 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik pas even de titel iets aan. Je kan met google denk ik wel het een en ander vinden. Je topic verplaats ik ook even naar ons speciale virussenparadijs :)

Als monitor standby gaat wordt user uitgelogd?* > [XP] Virus Java/BitVerify: hoe te verwijderen*?

Windows Operating Systems > Beveiliging & Virussen :) Lees daar ook even goed de stickes bovenaan het forum door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij was een foutje ofzo want nadat hitmanpro was afgesloten was ie weg(of heeft hitmanpro een virus :o ) heb verder ook de local settings temp map gedelete en gescanned met avg...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
klein shopje :>
maar kan dit topic terug naar WOS en gernamed worden want tis zeker geen virus, kheb hele system gescanned met avg en mcafee online virusscan...
Pagina: 1