Toon posts:

Media center pc zelf bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede keus voor media center pc.
Ik wil gewoon een goed kastje en moederbord etc, dat is het probleem niet, maar wat heb ik nu precies nodig voor media center?
Ok de afstandbediening, tvkaart en MS windows media center, maar dat apparaat wat niet los te verkrijgen is, hoe zit het daarmee?

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt heb ik al gekeken, maar hier staat niets over het apparaat wat essentieel is.
Graag wat meer info hier over.

Verwijderd

op de frontpage hebben ze hier ook wat over getikt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 21:04 ]

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-04 09:36
zoek op "MCE 2005" en gij zult vinden.

Digital Media Junkie

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Ja, er is wel het een en ander over te vinden uiteraard; maar misschien toch een goed idee voor een topic .
Een kant-en-klaar oplossing is natuurlijk wel erg makkelijk... maar daar zijn we geen tweakers voor!!

Ikzelf wil ook een MCE stationnetje gaan samenstellen, maar dan wel zo low-budget mogelijk. Dus dan kom je vragen tegen als: welke specs zijn minimaal aan te raden voor een media-center PC.....
En dan de volgende vraag: met welke hardware kan ik dit zo goedkoop mogelijk maken; terwijl ik (ook erg belangrijk) de geluidsproductie tot een minimum beperk!!!
Ik denk dan meteen aan een mooie barebone, want het oog wil ook wat, en deze zijn redelijk te betalen, maar hoe zit het met de geluidsproductie van alle verschillende merken/type's...

Also, het lijkt allemaal erg makkelijk maar om op deze vragen optimaal in te gaan schuilt nog wel wat meer zoekwerk als het lijkt! Wellicht kunnen we elkaar aanvullen?!

edit:
Of wellicht een idee voor een BBG? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Foxfire op 09-12-2004 21:25 ]

Dat dan weer wel......

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-04 17:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Antec aria, micro atx mobo, reepje ram, hdd spinpoint samsung en PVR Haupage 150...koste tesamen € 450 bij Salland... suggesties genoeg

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:03:
Klopt heb ik al gekeken, maar hier staat niets over het apparaat wat essentieel is.
Graag wat meer info hier over.
Hetgeen wat essentieel is, is een goede videokaart die wordt ondersteunt door media center, een tv kaart die wordt ondersteunt door media center (haupage) en daarnaast een vrij snel systeem, te denken aan p4 2,4 of 3,0 en min 512 geheugen.

voor de rest is een shuttle een leuke kast.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Door het topic met werkende MCE configuraties door te bladeren ben je hier heel snel uit denk ik ;) Je msg voordst je een topic opent eerst zelf ook wel wat apparatuur bekijken en de specs hier neerzetten met jouw persoonlijke voors en tegens. Dan was er misschien nog een discussie ontstaan.Lees hierover Windows Operating Systems - Policy eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.