WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Op de Homepage van PC Zaak staat het volgende vermeld:
De monmale verzendkosten bedragen dus € 2.95Onze verzendkosten zijn:
Mini pakket m. handtekening € 2.95 (zeer kleine pakketjes)
Onverzekerde pakketten m. handtekening vanaf € 6.45
Verzekerde pakketten met handtekening vanaf € 7.95
Verzekerde Rembours pakketten al vanaf € 12.-
[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 09-12-2004 20:53 ]
Ja, dat snap ik, maar vind het erg misleidend. Kunnen verzendkosten niet per produkt worden ingesteld?De minimale verzendkosten bedragen dus € 2.95
Voor € 2.95 doen ze dit nl. echt niet op de post...
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Nee, het is niet mogelijk de verzendkosten per product te vermelden. Wel komt er in Pricewatch II een andere verzendkosten vermelding dan het huidige.
Ok, thnx.Nee, het is niet mogelijk de verzendkosten per product te vermelden. Wel komt er in Pricewatch II een andere verzendkosten vermelding dan het huidige.
Ja, best wel. Aan de andere kant kan ik het ook wel weer begrijpen, de pricewatch kan niet per produkt de verzendkosten bevatten. Pricewatch II, wie weet...Iik heb er toevallig ook wat over geschreven in me shopsurvey... misleidend he?
Normaliter kijk je als klant zijnde op de site van een shop voor de daadwerkelijke verzendkosten, en kijk je niet alleen naar de kosten die ergens anders vermeld staanVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:35:
ik heb er toevallig ook wat over geschreven in me shopsurvey... misleidend he?
Verwijderd
true... maar je gaat er in de 1e instantie vanuit dat de pricewatch kloppend is en dus ook de verzendprijzen. ik snap overigens helemaal dat er in de huidige pricewatch maar ruimte is voor 1 verzendprijs. lastig dus...Crash schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:11:
Normaliter kijk je als klant zijnde op de site van een shop voor de daadwerkelijke verzendkosten, en kijk je niet alleen naar de kosten die ergens anders vermeld staan
ik wacht met smart op pricewatch II
De verzendkosten in de PW zijn kloppend aangezien de _laagste/minimale_ verzendkosten worden weergegeven.
Klopt als een bus naar mijn meningMinimale verzendkosten € 2,95
Overige verzendkosten Mini pakket: 2,95 | Onverzekerd pakket: 6.45 | Verzekerd pakket: 7.95 | Rembours: 12,00 (vanaf prijzen!)
Pagina: 1