Ik ben een ervaren gamer, maar een beginnend adventure speler. Ik wil kijken of het wat voor me is.... ik ben nu Monkey Island 4 demo aan het spelen. Hoe krijg ik in Godsnaam die gast weg bij de katapult, ik heb al de pretzels. Zoals ik zij, ik ben een beginnend speler, dus wees aardig voor me
Pak die band naast de grog machine op.. (In haven)
Verder zelf maar zien, anders word het echt te makkelijk..
Verder zelf maar zien, anders word het echt te makkelijk..
heb je de fietsband uit de haven als op de cactus gedaan ?
Dit was de simpelste demo die ik ooit had gespeeld, na 5 minuten al klaar, die gasten in de bar zijn lachen!
Verwijderd
Ik ben niet iemand die snel slangtermen in de mond neemt, maar van de SCUMM-bar zou ik toch wel willen zeggen dat ie wreed heerst
inderdaad een eitje achteraf, maar zoals ik zei ik ben een adventure Newbie, en je moet eerst even leren hoe de gedachtegang van zo'n spel is. Maar ik ga hem vanmiddag gewoon kopen en kijken of het wat voor me is
Verwijderd
ik ga hem binnekort ook halen in de winkel voor 69.95 bij de mediamark...is daar veel goedkoper!maarja ze zijn hem aan het bestellen
Nou, dat wordt zeker geen miskoop. Ik zie sommige weleens klagen dat ze niet 3d hadden moeten gaan (ben ik het trouwens niet mee eens), maar bij dit soort spellen gaat het vooral om de dialogen en gameplay. En die is bij MI4 erg goed.
Alleen jammer dat je MI1-3 niet gespeeld hebt, daar komen best wel veel dingen van terug in MI4.
Alleen jammer dat je MI1-3 niet gespeeld hebt, daar komen best wel veel dingen van terug in MI4.
Ligt MI-3 ergens voor weinig?Ik weet nog heel vroeger dat een vriend MI-1 en MI-2 had, die muziek is me bijgebleven, die herken ik dus wel. Maar als MI-3 ergens ligt haal ik hem er meteen bij
Verwijderd
yep ik dus ook maarja ik kan hem nergens vinden man
ja je kan hem wel via i-net bestellen maar
dat doe ik liever niet
ja je kan hem wel via i-net bestellen maar
dat doe ik liever niet
Verwijderd
ya 'k weet het ik ben een newbie met dit soort games maare hoe versla je die cheese met dat armwrestling?
ik heb die gleoof ik nodig om met het schip te vertrekken.
(die andere 2 die buiten staan die gaan al mee......)
ik heb die gleoof ik nodig om met het schip te vertrekken.
(die andere 2 die buiten staan die gaan al mee......)
Je moet van hem winnen met insults. Je kunt het beste alle insults opschrijven (als jij eentje vraagt, kun je het antwoord opschrijven). Verder moet je een beetje kijken wat een enigszins logisch antwoord is (het rijmt meestal wel).
Verwijderd
ok thnx man!
Ik ben nu al wat verder maar ben nu met die gast op dat andere eiland aan het vechten met zwaarden.......zeker hetzelfde als met die i chees?
btw Dit spel roeleert!
Ik ben nu al wat verder maar ben nu met die gast op dat andere eiland aan het vechten met zwaarden.......zeker hetzelfde als met die i chees?
btw Dit spel roeleert!
Pagina: 1