Hallo.
Voor mijn eigen forum heb ik Google Adsense aangevraagd en ook gekregen. Nu wil ik de code die nodig in om Adsense te plaatsen op mijn forum zetten. Dit gaat voor een deel goed alleen kom ik wat problemen tegen.
Dit is hetgeen ik al gedaan heb:
Met google zelf kom ik niet verder en ook een search op tweakers leverde geen reslutaat op.Wie kan mij verder helpen? De advertenties wil ik dus overal bovenaan op het forum en gecentreerd.
Ik gebruik Invision Powerboard 1.3.1 Final.
Alvast bedankt.
Voor mijn eigen forum heb ik Google Adsense aangevraagd en ook gekregen. Nu wil ik de code die nodig in om Adsense te plaatsen op mijn forum zetten. Dit gaat voor een deel goed alleen kom ik wat problemen tegen.
Dit is hetgeen ik al gedaan heb:
Na het plaatsen van de code worden de advertenties wel geplaatst op het forum maar dan alleen bij een topic en niet op de forum index zelf en ook niet op de index van mijn sub-forums. Ook is de advertentie niet gecentreerd maar links uitgelijnd.go to the admin cp and then select skins & templates on the left, in the submenu choose " html templates"
in the new window choose your skin and then click manage html.
click on "topic view", tick "header" and then "edit selected"
now in this section of the code add the adsense (i put it inside a div with text align center
</script>
<a name='top'></a>
<!--IBF.FORUM_RULES-->
<div style="text-align:center>
add google adsense in here
</div>
<table width="100%" cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
<tr>
<td align='left' width="20%" nowrap="nowrap">{$data['TOPIC']['SHOW_PAGES']}
Met google zelf kom ik niet verder en ook een search op tweakers leverde geen reslutaat op.Wie kan mij verder helpen? De advertenties wil ik dus overal bovenaan op het forum en gecentreerd.
Ik gebruik Invision Powerboard 1.3.1 Final.
Alvast bedankt.