per ongeluk ganse map verwijderd uit outlook express

Pagina: 1
Acties:

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
Ik wou een mail verwijderen (shift + delete) zoals ik al duizenden keren gedaan heb maar er moet iets misgegaan zijn, ineens was mijn volledige map met al mijn mails verdwenen uit outlook express. Waarschijnlijk was dus die map geselecteerd ipv die mail die ik wou wissen (ik wist zelfs niet dat dit kon).
Is er een mogelijkheid om die map of toch minstens mijn mails ergens terug te vinden op mijn schijf of die map terug te krijgen vanuit outlook express???? Ik hoop echt dat ik die niet allemaal kwijt ben maar ik vrees eigenlijk het ergste..
helleeeep pls

dank

ps, ik heb reeds gezocht maar oplossingen als de .dbx zoeken en recoveren gaat niet. die map noemde account2 en account2.dbx is ook helemaal verdwenen :'(

Specs

Verwijderd

Er bestaan bepaalde tools die dingen van je harde schijf kunnen recoveren, want ik geloof dat na een paar keer eroverheen schrijven iets pas echt weg is.

Moet je even zoeken op data recovery software o.i.d

Verwijderd

Je hebt misschien kans dat je via systeem herstel van xp de boel kunt terug halen.
suc6

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
Systeem herstel is toch enkel voor instellingen dacht ik? Bestanden laat ie gewoon met rust als je het mij vraagt.

• DarkThunderbird
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

DarkThunderbird

Sadness In The Night

Topicstarter
systeemherstel gaat sowieso niet, OS = win2k

Specs

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

* PipoDeClown gebruikt Google

[ Voor 25% gewijzigd door PipoDeClown op 09-12-2004 20:26 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Probeer is te recoveren met restoration..

http://dw.com.com/redir?p...%2Fbr_kato%2Frest2514.zip
Pagina: 1