Toon posts:

dolby set aansluiten op moederboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem, en met behulp van de desbetreffende handleidingen ben ik er niet uitgekomen.

Ik krijg mijn Logitech Z-640 soundset niet correct aangesloten op mijn ASUS A7N8X-E Deluxe moederboard. Als ik de handleiding volg krijg ik geen geluid uit mijn links- en rechtsachter boxen. En ook met het bijgeleverde NVIDIA nForce Control Panel krijg ik niet alles tegelijk aan het werk. Een probleem dat hierbij meespeelt is onder andere dat de ingangen op het moederboard uit de 2 handleidingen qua kleur en plaats totaal niet overeenkomen. Al vermoed ik dat dat wel goed zit, misschien dat iemand kan melden hoe het precies moet, en anders hoe ik het probleem kan verhelpen.

Alvast bedankt!

Laurens

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik jou was zou ik maar gewoon een 5.1 geluidskaart kopen. Sowieso heb je dan een veel beter geluid. Een vriend van mij had precies hetzelfde probleem, en het zelfde moederbord. Hij loste het zo op :).

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

Br3zip schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:00:
Als ik jou was zou ik maar gewoon een 5.1 geluidskaart kopen. Sowieso heb je dan een veel beter geluid. Een vriend van mij had precies hetzelfde probleem, en het zelfde moederbord. Hij loste het zo op :).
Ik vind dat nogal een radicale oplossing, zeker aangezien de nforce niet eens zo fout is, zeker niet als je hem digitaal aansluit.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Br3zip schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:00:
ja dat is mooi :), maar dat is dus niet de bedoeling, de combinatie van set en moederbord wordt zelfs door tweakers in the Best Buy Guide van juli 2004 aanbevolen...

misschien heeft iemand een meer technische oplossing?