Ik zit erg veel achter de computer(joh; ja echt
). Maar heb de laatste tijd erg veel last van mijn polsen zodra ik een stukje moet typen. Ik typ blind; gewoon met 9 vingers(linkerduim gebruik ik nooit) op het toetsenbord en gezicht op de monitor. Nu zat ik te denken aan een toetsenbord die het lettergedeelte doormidden heeft gesplitst en die onder een andere hoek gezet.
Nu dacht ik laatst dan gaan we gewoon dat proberen, maar de goedkoopste die ik hier in wijde omgeving kon krijgen was microsoft wireless(a 89 euro). Als het werkt vind ik dat maar een schijntje als je bekijkt dat het de pijn in je polsen oplost, maar als het dat niet doet, dan is het wel veel geld.
Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand toevallig om dezelfde reden een ander toetsenbord aangeschaft?
Nu dacht ik laatst dan gaan we gewoon dat proberen, maar de goedkoopste die ik hier in wijde omgeving kon krijgen was microsoft wireless(a 89 euro). Als het werkt vind ik dat maar een schijntje als je bekijkt dat het de pijn in je polsen oplost, maar als het dat niet doet, dan is het wel veel geld.
Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand toevallig om dezelfde reden een ander toetsenbord aangeschaft?
Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos