Verwijderd
lico is volgenm mij wel goed, echter, ze onderverhuren wel...als je hier geen probs mee hebt...(zou ik overgens niet hebben denk ik)...
Verwijderd
Vreemd,in een ander topic val je het bedrijf waar zij van huren behoorlijk aan.....Op donderdag 04 januari 2001 08:48 schreef Kertje het volgende:
lico is volgenm mij wel goed, echter, ze onderverhuren wel...als je hier geen probs mee hebt...(zou ik overgens niet hebben denk ik)...
Ik ken Lico zelf niet (Volgens mij 1 van hun medewerkers wel), maar de plek waar ze hosten ken ik wel en ik vind dat daar niks mis mee is (elke provider heeft wel eens problemen, van routeruitval tot routeringsproblemen)
Verwijderd
ja omdat die spammen... en trouwens val niet aan constateer....zo zie ik het in iigOp donderdag 04 januari 2001 22:43 schreef DeFFeR het volgende:
[..]
Vreemd,in een ander topic val je het bedrijf waar zij van huren behoorlijk aan.....
Ik zeg toch ook dat er niets mis is met lico? Alleen dat ze onderverhuur doen (ik zei ook in een vorige topic dat er niets mis is met onderverhuur) en dat je dus zelf meot bepalen of je dit een prob vind of nietIk ken Lico zelf niet (Volgens mij 1 van hun medewerkers wel), maar de plek waar ze hosten ken ik wel en ik vind dat daar niks mis mee is (elke provider heeft wel eens problemen, van routeruitval tot routeringsproblemen)
dus...:?
Verwijderd
Nu schrijf je:
En in het desbetreffende topic:Op vrijdag 05 januari 2001 08:57 schreef Kertje het volgende:
[..]
ja omdat die spammen... en trouwens val niet aan constateer....zo zie ik het in iig
[..]
Ik zeg toch ook dat er niets mis is met lico? Alleen dat ze onderverhuur doen (ik zei ook in een vorige topic dat er niets mis is met onderverhuur) en dat je dus zelf meot bepalen of je dit een prob vind of niet
dus...:?
En dit:WideXS is echt een slechte provider, als je gewoon een standaard pakketje neemt met aanvragen enzo gaat wel goed, maar probeer maar is iets te wijzigen waardoor ze niet extra verdienen....dat gaat ineens ERGGG moeizaam....(maanden lang bezig geweest met kleine dingen zoals domein overdracht enzo....schijnen ze niet te snappen)...krijg [pas antwoord terug op een klaagbrief als je hem aangetekend verstuur....ededed)
En bel je met de helpdesk word je aangesproken alsof je de eerste de beste schooier bent met "kennie effuh dan inlogguh met het telnet proggie en dan effuh heftug ls intypuh of snappie dat nie?...." ed...
En dit:Nou ik zit dit niet te verzinnen hoor, op klachten krijg je ook pas antwoord als je een brief per aangetekende post doet enzo. Ze sturen facturen die nergens op slaan...zijn ERG traag als dignen buiten standaarden vallen eded. Oja...ik ben wel 1000x beloofd dat ze me zouden terug bellen, en dit is nog NOOIT gebeurd...
die administratie daar is 1 puinzooi...tja en zoals ikal zei...aanmelden gaat wel en je heoft neit bang te zijn dat je geen factuur krijgt...maar flexibileit & klanten service is echt ver te zoeken
Waarschijnlijk weet je nu weer over welk topic het gaat ???? Dit was niet echt een spam topic.....nou ik loop idd widexs af te zeiken maar met een zeer gegronde reden (meer dan 1), maargoed ga vooral je gang bij widexs kom je zelf wel achter op het moment dat er bij jezelf zoiets overkomt.
Het zijn niet alleen technische probs, ook de manier waarop klachten en steeds terug kerende fouten worden afgehandeld.
Verwijderd
dacht dat je het over die p*werh*st.nl had, anyway, wat heeft dat te maken met lico? ik heb gewoon ZEER slechte ervaringen met widexs en dat heeft niets met mijn reactie in deze topic te maken...
prima bedrijfje die lico!!! goede service ook!
Verwijderd
zou ik ookzeggen als ik er zelf zou werken:Op donderdag 11 januari 2001 14:59 schreef gekkejopie het volgende:
prima bedrijfje die lico!!! goede service ook!
Homepage: Http://jopie.lico.nl
sorry maar ga ff kijken bij lico naar de werknemers enzo daar sta ik nie bij!!! zij doen ook van die afkortingen!!!
8-)grtz jopie8-)
8-)grtz jopie8-)
Pagina: 1