pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
als ik jouw was kocht ik er noch een een voor achter voor de outtake en voor onder een voor de intake da maak je een gat aan de zeikant op hoogt van de cpu ( voor de cpu ) daar hang je de derde die laat je blaazen die je er noch een aan de boven kant ook intake lekke cool
Maar ja, elke fan maakt meer herrie...
Verwijderd
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
dat heb ik dus sorry dat t soms irritant kan overkomen
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.
ok. fergeefdOp woensdag 03 januari 2001 22:06 schreef TWEAKER15 het volgende:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Pagina: 1