3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Probeer 't hier eens voor een vergelijking, ervaringen heb ik zelf nog niet, nog 2 weekjes dankzij een fuckup van de KPN http://www.xs4all.nl/~web4us/adsl_vergelijking.html
Bedankt, wie o wie nog meer ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
helemaal NOBODY ?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ik zit al een flink aantal jaartjes, naar volle tevredenheid, bij XS4ALL. Goede support zonder bullshit enzo. Sinds een paar weken heb ik ook ADSL en ben zeeer tevreden. Oke gisteren lag ADSl FF-ies plat maar daar had vrijwel iedereen last van ( kwam door die 10.000 ste XS4ALL ADSL abonnee
) XS4ALL is 100% dochter van KPN Telecom zonder hun eigen roots te verliezen dan (lees op homepage XS4ALL) Ennuh MXstream is ook KPN.
Naar mijn idee zijn er maar 2 of 3 goede die ADSL aanbieden:
XS4ALL, DEMON en mogelijk cistron.
Succes
Succes
Verwijderd
Voor specificaties van de verschillende abo's :
1) Ga naar www.kieskeurig.nl
2) Klik op "vergelijk merken".
3) Kies bij "verbinding" voor ADSL, en op "ga verder".
4) Klik op al die vierkante vakjes, en op "selectie naast elkaar".
1) Ga naar www.kieskeurig.nl
2) Klik op "vergelijk merken".
3) Kies bij "verbinding" voor ADSL, en op "ga verder".
4) Klik op al die vierkante vakjes, en op "selectie naast elkaar".
Verwijderd
Demon bied wel adsl aan, maar geen Mxstream, Demon DSL heet het bij hun. Hierbij heb je keuze uit 3 varianten : Bronze, Silver en Gold.Op donderdag 04 januari 2001 00:10 schreef Flowerking het volgende:
Persoonlijk vind ik Demon DSL een beetje erg prijzig, vergeleken met Cistron bijvoorbeeld. Komt nog eens bij dat zowel Demon DSL als Cistron ADSL amper beschikbaar zijn.
Nou vraag ik me af:
Waarom (bijna) iedereen XS4ALL verkiest boven de andere Mxstream aanbieders?
Zelf zit ik bij Planet, en die kan ik wel aanbevelen.
XS4ALL is iig wel een goeie, aan de tigduizend mxstream topics hier te merken
Demon en Cistron leveren nog bijna nergens, dus daar heb je als gewone consument niks aan. XS4ALL en Planet zijn gewoon goed. Zelf zit ik bij Planet. Ik heb nu twee weken ADSL en het heeft tot nu toe aan een stuk gewerkt! Geen disconnects, niet langzaam, niks... Ik ben dus erg tevreden.
Verschil tussen XS4ALL en Planet is er niet echt, bij xs4all krijg je een grotere mailbox (woohoo!) en bij Planet doen ze niet vaag over de FUP (30Gb per maand).
Verschil tussen XS4ALL en Planet is er niet echt, bij xs4all krijg je een grotere mailbox (woohoo!) en bij Planet doen ze niet vaag over de FUP (30Gb per maand).
https://www.strava.com/athletes/10490675
en Wanadoo? Ik heb nu gewoon ISDN en internet via Wanadoo. Als ik ga overstapen kan ik mijn e-mail adres houden. Iemand ervaring met Wanadoo ADSL?
Gewoon xs4all nemen.
ALS je problemen hebt krijg je tenminste professioneel antwoord. Verder zetten ze zich super in voor privacy wat ik een goede zaak vind en voor ontwikkeling van beter internet (zij waren degene die de hele verandering voor de inlogprocedure hebben ingezet)
ALS je problemen hebt krijg je tenminste professioneel antwoord. Verder zetten ze zich super in voor privacy wat ik een goede zaak vind en voor ontwikkeling van beter internet (zij waren degene die de hele verandering voor de inlogprocedure hebben ingezet)
And Bob's your uncle ...
Verwijderd
GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE MAN, IEDERE DAG WORDEN ER +/- 2 NIEUWE TOPICS AANGEMAAKT OVER ADSL!!!!!
Pagina: 1