Toon posts:

Adobe Premiere Pro 1.5: registreren van tryout?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu de tryout-versie van Adobe Premiere Pro 1.5, die 30 dagen 'meegaat'. Natuurlijk wil ik 'm langer dan 30 dagen gebruiken, alleen kan ik geen venster/invoerveld vinden waar ik een serialnumber kan invoeren.
Weet iemand hoe ik dit programma kan registreren??? 'k Heb het namelijk nodig voor school. ;)

Verwijderd

Wat gebeurt er dan wel? Ik neem aan dat het programma er mee is gekapt? opstarten dan en zo'n schermpje geeft van: "uw tiral-versie is verlopen, klik hier om te betalen"

Anders zou je naar nieuwere versie's kunnen kijken, waar bij staat dat je hem moet betalen. Ben je gelijk van je probleem af ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 16:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig is de tryout-versie nog niet verlopen, maar ik wil de problemen voor zijn.

Dus zou het register-veld pas verschijnen als-tie verlopen is?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Meestal staat dat bij de optie "help" in je dropdown menu. (ken het programma voor de rest niet, maar dit is standaard voor zover ik weet).

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:14:
Meestal staat dat bij de optie "help" in je dropdown menu. (ken het programma voor de rest niet, maar dit is standaard voor zover ik weet).
Dit is het Help-menu. Daar had ik al gekeken en op dingen geklikt, maar er staat alleen het volgende:

Contents F1
--------------
Search...
Keyboard...
How to Use Help...
Go to Adobe.com
--------------
About Adobe Premiere Pro

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:24:
[...]

Dit is het Help-menu. Daar had ik al gekeken en op dingen geklikt, maar er staat alleen het volgende:

Contents F1
--------------
Search...
Keyboard...
How to Use Help...
Go to Adobe.com
--------------
About Adobe Premiere Pro
Ik zou zeggen ga naar adobe.com en bestel het product op cd-rom inclusief serial (of wil je het op de altenative manier doen ;) dan moet je ergens anders zijn )

[ Voor 3% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-12-2004 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:28:
[...]

Ik zou zeggen ga naar adobe.com en bestel het product op cd-rom inclusief serial (of wil je het op de altenative manier doen ;) dan moet je ergens anders zijn )
:X :X :X

ja, anders zou dat kunnen. ;)

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Wat jij wil kan niet met Adobe producten. Je kunt serienummer alleen maar tijdens installatie opgeven en dit kan niet bij evaluatiesoftware. Of je moet de premiere.sif kunnen aanpassen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Koop het anders en als je het hebt gekocht: bel de helpdesk, daar betaal je voor. Via school kan je vast een goedkope versie krijgen als je verplicht Premiere Pro moet gebruiken en niets anders. Eerste hulp bij brakke warez is hier niet de bedoeling ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.