Hoi Allemaal,
Ik heb sinds een tijdje Ubunto, (met debian testing als repository), en het werkt als een trein.
Nu wilde ik graag m'n dual head aan de praat krijgen, dus had ik de ATI Linux drivers (nieuwste) gedownload, en ingesteld. (Ik heb overigens een PoV Ati Radeon 9500 np 64mb).
Tot mijn verbazig pakt die driver, t.o.v. de standaard frambuffer driver, de 2e monitoruitgang als primairy
. En ik zie ook absoluut geen mogelijkheid om dat om te draaien. Op zich zou het geen probleem zijn als ik geen windows zou gebruiken, wat ik dus wel doe. Ik heb probeerd het daarom maar in windows om te draaien maar dat gaat niet, omdat ik 2 verschillende resoluties gebruik, (1600x1200 en 800x600), word mijn eerste scherm op de 2e uitgang, een scroll-bureaublad i.p.v. een 1600x1200 desktop. Is dit normaal? Ik kan ook niets bij ATI vinden.
Iemand een idee?
Ik heb sinds een tijdje Ubunto, (met debian testing als repository), en het werkt als een trein.
Nu wilde ik graag m'n dual head aan de praat krijgen, dus had ik de ATI Linux drivers (nieuwste) gedownload, en ingesteld. (Ik heb overigens een PoV Ati Radeon 9500 np 64mb).
Tot mijn verbazig pakt die driver, t.o.v. de standaard frambuffer driver, de 2e monitoruitgang als primairy
Iemand een idee?