Toon posts:

[98] Msgrv32 reageert niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een probleem met een laptop ( Compaq Armanda 1700)
een kennis van me kwam naar me toe met het volgende probleem:

de computer loopt steeds vast als hij een programma opent op zijn laptop.
als hij op ctrl+alt+del drukt ziet hij daar msqsrv32 reageert niet. de computer hangt dan helemaal

ik al overal gezocht op het got forum om dit probleem op te lossen. maar alles wat ik daar staat heb ik geprobeerd en het lukt niet een voorbeeld is van de acpi in de bios uitschakelen. dit heb ik gedaan en nog steeds hou ik het probleem.

Toen ik dat zat was heb ik de laptop geformat en opnieuw geinstalleerd met win98 SE (nl)
alle drivers van de compaq site afgehaald ed. en na een tijdje hangt de laptop weer.

ik weet niet meer wat ik moet doen om het weg te krijgen. weet mischien 1 van jullie het?

[Intel pentium 2 mmx 266 Mhz]
[compaq Armanda 1700 series]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:45

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Misschien een hardware probleem? Draai bv eens www.memtest86.com.

[ Voor 3% gewijzigd door LoeiOrdinair op 09-12-2004 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
ben ik zojuist aan het doen:D maar nog geen errors tot nu toe

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Weet je zeker dat de pc virus en spyware clean is? Zou je "na een tijdje hangt de laptop weer" nog eens willen toelichten, is dit na een uur, een dag, of mischien na een minuut al.

Verder zet ik het os even tussen [] haken, zou je hier in het vervolg aan willen denken? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ow sor oke bedankt. ja hij is helemaal clean heb hem op de normale manier geformat ( niet quick).

en hij hangt zodra ik iet ga doen. dus bijvoorbeel word 2000 openen. of als ik mij pcmcia netwerk kaartje er in of uit haal. of en ander doodnormaal programmatje open.

Verwijderd

Topicstarter
btw geen errors gevonden met memtest86

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-04 12:46
Zeer bekend probleem, staat ook ergens op de MS site en is op GOT ook wel vaker genoemd.

Voornaamste oorzaak: Lastige soundblaster driver

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt neej het is heeft neits met die soundblast driver te maken.

de pcmcia kaart voor het netwerk ik naar de klote. zodra die er in zit loopt hij vast en als ik hem er uit haal loopt hij weer goed (na het opnieuw opstarten dan).

ik heb toen een andere netwerk kaart geprobeerd ook pcmcia kaar en daar liep niets bij vast. dus ik denk dat het daar aan heeft gelegen. :Y)
Pagina: 1