Zoals ik recent al postte was mijn adsl van slag, het was gewoon het modem, de elco's van de speedtouch 510 die als pokkeding bekend staat. Maar voor dat dat vast stond geld uitgegeven, e.e.a. opnieuw gedaan enz. !#*)(#(&^%$#%
Anyway, ik wil met de gedeeltelijk herstelde xp weer gaan internetten (ik zit nu op een verse install....) maar 'mis' 1 ding, door de vele veranderingen, delete's en herinstalls is mijn IP stack en winsock om zeep zo melden utils en ook norton bij opstart (no ip/tcp found)
Om dat te kunnen moet ik de IPstack oid herstellen en daar heb ik div. tools zoals ipfix en winsockrepair voor gevonden.
Maar er mag niks veranderd worden in het register, de administrator heeft dat uitgezet !
Nu komt het, ik ben de enige gebruiker en ook de eigenaar van deze pc met oem windows en echte serial enz. en tevens heb ik alle rechten...
Waar zet ik dan de register instelling weer zo dat ik deze kan veranderen!?
Met GOT search en google kom ik er niet uit.
Anyway, ik wil met de gedeeltelijk herstelde xp weer gaan internetten (ik zit nu op een verse install....) maar 'mis' 1 ding, door de vele veranderingen, delete's en herinstalls is mijn IP stack en winsock om zeep zo melden utils en ook norton bij opstart (no ip/tcp found)
Om dat te kunnen moet ik de IPstack oid herstellen en daar heb ik div. tools zoals ipfix en winsockrepair voor gevonden.
Nu komt het, ik ben de enige gebruiker en ook de eigenaar van deze pc met oem windows en echte serial enz. en tevens heb ik alle rechten...
Waar zet ik dan de register instelling weer zo dat ik deze kan veranderen!?
Met GOT search en google kom ik er niet uit.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)