Ik heb net een window kit gekocht en wil deze graag in mn sidepanel bouwen maar ik weet echter niet wat voor gereedschap ik er het beste voor kan gebruiken.. dus bij deze.. Welk gereedschap gebruiken jullie voor het inbouwen van een window ??
Frequently Asked Questions CME
Lees eerst de FAQ
Lees eerst de FAQ
Een dremel (of kloon ) voor het uitsnijden van de vorm en het vijlen.
Van die brubber randjes (soort van rails), lijmen en window erin zetten.
Kast dichtschroeven en klaar
Van die brubber randjes (soort van rails), lijmen en window erin zetten.
Kast dichtschroeven en klaar
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
IPV een dremel kun je ook een decoupeerzaag of figuurzaag gebruiken. Een decoupeerzaag manuvreert vaak lastig in scherp hoeken en een figuurzaag gaat redelijk langzaam, maar zo kun je wel netjes zagen en is goedkoop.
OMG!
Je bent nu al een maand op GOT, en je stelt zulke vragen
Je bent nu al een maand op GOT, en je stelt zulke vragen
0110101001111010
Mocht je een decoupeerzaag hebben gebruik die dan (icm met ijzerzaagje) en niet een dremel eerst een begingat maken met een flinke boor en dan vanuit daar alles wegzagen.
[ Voor 31% gewijzigd door Zydell op 09-12-2004 16:55 ]
Ja ik ben er idd al een maand.. en het enige waar ik naar kijk zijn de DPC hitparades.. en verder niet, ja als ik een vraag heb zoals nu!..Yotta schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:37:
OMG!![]()
Je bent nu al een maand op GOT, en je stelt zulke vragen![]()
en voor de rest iedereen bedankt.. k ga ff shope
Verwijderd
Als je nu ff op irc komt in het channel van tcf dan kan ik je verder helpenRoeKoe schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:48:
[...]
Ja ik ben er idd al een maand.. en het enige waar ik naar kijk zijn de DPC hitparades.. en verder niet, ja als ik een vraag heb zoals nu!..![]()
en voor de rest iedereen bedankt.. k ga ff shope
Pagina: 1